עומרי כספי לאן: יישאר ב-NBA או יעבור לאירופה?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

עומרי כספי לאן: יישאר ב-NBA או יעבור לאירופה?

לאחר ששוחרר מיוסטון רוקטס והועבר לניו אורלינס אך לא בטוח שישחק שם פניו של הישראלי הראשון ב-NBA מכוונות לשלב הבא - לאן הוא צריך ללכת? להישאר ב-NBA או לככב באירופה

בתחילת העונה הקודמת היה נראה שעומרי כספי סוף סוף מצא את המקום שלו, עם תצוגות מרשימות של 18 נקודות במשחק הפך לאחד השחקנים שהכי תורמים מהספסל ב/NBA, אבל בשלב מסוים הגיעה הנפילה - הוא קיבל פחות דקות משחק והממוצע שלו ירד משמעותית ובשלב הפלייאוף לא שיחק כלל. בעסקת טרייד משולש כספי הגיע לקבוצה הבאה שלו, ניו אורלינס אך לא בטוח שהפלינקס ירצו אותו בסגל. כרגע אין קבוצה שמעוניינת בשירותיו של כספי אבל יש מספר קבוצות באירופה וב-NBA  שבהחלט יכולות להתאים לפאוור פורוורד הישראלי.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אחת מהאופציות הטובות ביותר לכספי שלנו היא חזרה לקבוצה בה התחיל את הקריירה שלו ב-NBA, סקרמנטו קינגס. הקינגס בהחלט מתאימה לכספי וכששיחק בקבוצה מקליפורניה הוא נתן מספר תצוגות יוצאות דופן ואחוזי קליעה גבוהים. כספי בהחלט יוכל לחזור ליכולת הזו במידה וישוב לקינגס. אמנם, מדובר בקבוצה שלא מגיעה לפלייאוף אבל נטולת אגו ותומכת במיוחד.

כספי במדי הקינגס. עבר הרבה מאז
כספי במדי הקינגס. עבר הרבה מאז © פייסבוק

קבוצה נוספת שיכולה להתאים לכספי אך לא בטוח שהיא תרצה אותו היא ניו אורלינס. למרות שרוב הסיכוים שכספי לא יעבור לניו אורלינס זו בהחלט אופצייה טובה עבורו. הקבוצה הזו לא ברמה גבוהה מדי ועומרי יכול בהחלט להיכנס לחמשייה עם יכולת טובה ולשתף פעולה עם הנבחר הראשון בדראפט 2012 - אנטוני דוויס.

חזרה לישראל? גם הסיכויים שכספי ישחק ב-NBA כבר לא גבוהים במיוחד אך מספר הופעות טובות ביורוליג יכולות לעזור לשיפור המעמד שלו. לחזור למכבי תל אביב יכולה להיות אופצייה מצויינת עבור השחקן אך ורק אם הוא ישחק בקבוצה לטווח קצר כי למרות הכל מדובר בשחקן ברמת NBA שיחפש לחזור לליגה הטובה בעולם כמה שיותר מהר.

אם כבר על קבוצות יורוליג דיברנו אז קבוצת הפאר היוונית שבשנתיים האחרונות מציגה יכולת ירודה ביחס לשנים קודמות בהחלט יכולה לקלוט את הישראלי. כספי יכול להתאים לשיטת המשחק של פנאתנייקוס ושיתוף פעולה שלו ושל כוכב הקבוצה דמיטריס דיאמנטידיס בהחלט יכול להצליח.

So - האם עומרי כספי ישאר בסוף בניו אורלינס וישתף פעולה עם אנטוני דוויס? או שבכלל יעדיף לעשות קאמבק לאחת הקבוצות ביורוליג או למכבי תל אביב? נאלץ לחכות ולדעת בכל אופן, אנחנו מאחלים הצלחה רבה לישראלי הבכיר שלנו ב-NBA. 

תגובות