לאיזה סוג פנים אנחנו נמשכים? יש לזה הסבר. הפנים האולטימטיביים. צילום: אתר רשמי

לאיזה סוג פנים אנחנו נמשכים? יש לזה הסבר

אתר אינטרנט גרמני חקר מה סוג הפנים האטרקטיביים ביותר אליהם נמשכים. במסגרת הניסוי, שילבו עשרות פנים של אנשים שונים, והצליחו לייצר את המראה המראה המושך ביותר. הגברים: מעט שומן ושפתיים עבות. הנשים: אף צר ושזופים

הרבה פעמים שאלתם את עצמכם לאיזה סוג של בנים או בנות אתם או אתן נמשכים. אתר "Beauty Check" עשה עבורכם בדיקה מקיפה של סוג הפנים אליהם אתם נמשכים, ואפילו מה המרכיבים שצריכים להיות בפניי בני הזוג העתידיים שלכם, בכדי שתימשכו אליהם. 

כדי להרכיב את המראה המושך ביותר, ערכו באתר ניסוי בו שילבו 64 פנים של נשים ו-32 פנים של גברים בנפרד. בסוף התהליך הגיעו לממוצע הפרצופים, שכולל את המאפיינים היפים והמושכים מכל פרצוף ופרצוף שנכנס לניסוי.

זאת אגב התשובה לשאלה שרובכם שואלים את עצמכם: מדוע אתם נמשכים לפנים של בן אדם? הממוצע של כמה פרצופים של אנשים שאתם מכירים ומחבבים, הוא התשובה לכך.

במהלך המחקר שערכו באתר הגרמני גילו את המרכיבים בצורת הפנים שגורמים לנו להימשך לנשים ולגברים.

אצל נשים למשל המאפיינים הקובעים הם: עור שזוף, צורת פנים צרה, פחות שומן בעור, פולר השפתיים, מרחק מעט גדול יותר בין העיניים, גבות כהות וצרות, עצם לחי גבוה, אף צר וללא טבעות סביב העיניים.

אצל גברים המאפיינים הקובעים הם: פחות שומן, שפתיים עבות, גבות שאינן נסוגות, עצם לחי גבוה, ללא קמטים בין אף לפה, לסת תחתונה בולטת, סנטר בולט מעט והחלק העליון של הפנים רחב ביחס לחלק הנמוך. 

עוד מפרסם האתר מחקר על העובדה שככל שהפנים שלנו בעלי מאפיינים של פני ילדים, כך יימשכו אלינו יותר.

תגיות
תגובות