סקוטלנד: בריון חבט בצעיר בן 19 ברכבת. הצעיר בן ה-19. צילום: צילום מסך

סקוטלנד: בריון חבט בצעיר בן 19 ברכבת

אתר "SKYNEWS" חשף את סיפורו של צעיר בן ה-19 מסקוטלנד, שהותקף על ידי בריון ברכבת, לאחר שהתעמת מילולית עם פקח בקרון. הנוסעים צילמו את האלימות הקשה במקום להתערב ולהיחלץ לעזרתו של הנער

איך הייתם מגיבים, אם נוסע שהתווכח עם הפקח ברכבת, היה מוצא את עצמו בתוך שתי דקות בין ידיו של בריון, שמתחיל לחבוט בראשו בכסאות הקרון, ולאחר מכן מטיח אותו בעוצמה על רצפת הרציף? סביר להניח, שחלקכם הייתם פשוט יושבים קפואים במקום ולא מתערבים, וחלקכם הייתם פונים לאבטחה או במקרה הטוב מתקשרים למשטרה. 

בסקוטלנד מסתבר, העדיפו הנוסעים במקום לסייע לצעיר בן ה-19, שהותקף על ידי בריון ברכבת, לצלם את כל ההתרחשות במצלמת הסלולר שלהם.

הסיפור כאמור, התרחש לפני מספר ימים ברכבת בסקוטלנד. הפקח, טען כי לצעיר בן ה-19, סטודנט באוניברסיטה וחולה סוכרת, אין כרטיס למקום הנכון. לטענתו של הצעיר, הכרטיס נרכש לאותו המקום פעמיים מטעמי חיסכון וכי הוא היה בטוח שזה בסדר. 

הפקח המשיך להתווכח עם הצעיר שעמד על שלו, עד שבריון קם ממקומו בקרון, הרים אותו כמו שק תפוחי אדמה מהסווצ'ר בצוואר, והטיח אותו ברצפת הקרון. בשלב זה אף אחד מהנוסעים או הפקח בעצמו לא התערבו במעשיו של הבריון האלים.

כמה שניות לאחר מכן תפס הבריון את הצעיר והטיח אותו בדלת הרכבת מספר פעמים. הצעיר, שהתעקש לחזור לרכבת כדי לקבל את חפציו האישיים, שכללו אייפוד ותרופות למחלת הסוכרת שלו, התעקש לשווא והבריון המשיך להתעלל בו. 

הצעיר בן ה-19.
 

אנחנו שואלים אתכם, גולשי פורטל "פרוגי", מה אתם הייתם עושים במצב שכזה? מתערבים, שותקים או מצלמים? בואו וספרו לנו!

>> הצביעו והשפיעו: הסקר של פרוגי

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות