יום המתיחות הבינלאומי: 1 באפריל. מערכת

יום המתיחות הבינלאומי: 1 באפריל

כמו בכל שנה, הגיע תורו של התאריך המצחיק 1 באפריל להגיע. כתבת "פרוגי" מביאה לכם את המתיחות הכי גדולות שרצות ברשת האינטרנט. תכינו את הממחטות כי אתם הולכים להיקרע מצחוק. צפו בסרטונים

חברים, הגיעה העת להוציא לפועל את מצבור המתיחות שלכם, כי מחר (א') התאריך הוא ה-1 באפריל. או בשמו האמיתי: יום המתיחות הבינלאומי. 

אז כדי להתחיל לחשוב על מתיחות שוות במיוחד, כתבת "פרוגי" מציגה בפניכם את המתיחות הכי שוות של ישראלים שרצות ברשתות החברתיות. ראו הוזהרתם, זה קורע מצחוק. 

מבריזים מהשיעורים

אין תלמיד שלא מנצל את האחד באפריל להשתעשע בבית הספר. יונתן מפתח תקווה סיפר לנו שבחטיבת הביניים החליטו תלמידי הכיתה להפוך את כל השולחנות עם הפנים לקיר האחורי כשהמורה תיכנס. המורה קצת נבהלה, אבל זרמה עם העניין.

זיו מרמת גן סיפר שאצלו בכיתה החליטו לשתף פעולה עם הכיתה המקבילה, ולהחליף כיתות. כן, פשוטו כמשמעו, כל כיתה למדה בשכנתה, וכשהמורה נכנסה לשיעור, היא קצת התבלבלה. אם אתם ממש רוצים ללכת עד הסוף, הנה לכם סרטון קצר ומקורי על תלמיד שמצא דרך מעולה להבריז מהשיעור.

 
מבריזים משיעור.
 

בקניון בגרמניה בנו בית שימוש חדש. הם בנו שני חדרים זהים לחלוטין, עם זכוכית המפרידה בין שניהם שנותנת תחושה שהיא בעצם מראה. שתי אחיות תאומות זהות הוכנסו למקום, כל אחת בצד אחר של החדר, התבוננו במראה ועשו בדיוק את אותן התנועות. אנשים החלו להכנס לחדר, אבל להפתעתם הם לא ראו את עצמם במראה כל אחד ותגובותיו שלו, כך זה היה.

 
תסתכלו במראה ולא תראו את עצמכם.
 

אם השכנים שלכם ממש מעצבנים מרעישים ומציקים, האחד באפריל הוא זמן טוב להחזיר להם קצת. מישהו אמר מעלית? אנחנו שמענו רק על דיסקו.

 
מי אמר מעלית ולא קיבל?
 

גיא מגני תקווה סיפר לנו שהוא מתכוון למתוח את אחיו שבשנה שעברה שם לו מלח במקום סוכר בקורנפלקס. במשך חודשים הוא אסף ניירות וגרס אותן, ומחר על הבוקר, הוא מתכנן להפיל את כל הנייר הגרוס על ראשו של האח. 

גם ההורים שלנו לא חסינים ממתיחות. דנה מראש העין סיפרה לנו שבמקרה קיבלה תעודה באחד באפריל, והחליטה לאמץ את המכתב המכונה "מכתב מבת לאמא", בו היא מספרת על ההריון מהחבר, האיידס והקוקאין או בקיצור "אמא, יש דברים יותר גרועים מהתעודה שלי". אחרי שהלכו השתיים מכות (סתם) האמא והבת חזרו לדבר.

תגובות