בת 7 חולמת בגדול: "אני רוצה לעבוד בגוגל".

בת 7 חולמת בגדול: "אני רוצה לעבוד בגוגל"

קלואי ברידג׳ווטר בת ה-7 מבריטניה היא ילדה יוצאת דופן. בניגוד לשאר הילדים בגילה, היא מעדיפה להעביר את הזמן הפנוי שלה עם הרובוט. אבל זה לא הכול, היא כבר החליטה שהיא רוצה לעבוד בגוגל ואפילו שלחה מכתב בקשה למשרה. מנכ"ל גוגל: "אני כבר מצפה לקרוא את קורות החיים שלך"

אם תשאלו את הילדים הקטנים: ״מה תרצו להיות כשתהיו גדולים?״ סביר להניח שרוב התשובות שתקבלו יהיו אסטרונאוט, בוקר או כוכב רוק. אבל לעומתם, קלואי בריג'ווטר בת ה-7 מבריטניה רק רוצה לעבוד בגוגל (טוב, גם לעבוד במפעל שוקולד או להיות שחיינית אולימפית).

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 תאמינו או לא, אבל ברידג׳ווטר לא הצליחה להתאפק ולשמור את השאיפות שלה לעוד כמה שנים. היא שלחה לגוגל מכתב בקשה למשרה בכתב ידה (מיותר לציין שזהו אחד המכתבים היחידים שאי פעם כתבה) ואפילו קיבלה תשובה למכתבה ממנכ"ל גוגל בכבודו ובעצמו, מר סונדר פיצ'אי.

כשקלואי כתבה את המכתב, היא לעולם לא חשבה שתקבל תשובה ממנכ"ל גוגל בעצמו!

זהו המכתב השני שקלואי כתבה אי פעם, הראשון היה לכבוד אביה בכריסמס

תאמינו או לא, היא קיבלה את התשובה מספר ימים בלבד לאחר ששלחה את המכתב

"קלואי היקרה, תודה רבה על מכתבך! אני כל כך שמח לשמוע כמה את אוהבת מחשבים ורובוטים ואני מקווה שתמשיכי ללמוד   על טכנולוגיה. אני מאמין שאם תמשיכי לעבוד קשה וללכת אחר החלומות שלך, את תוכלי לעשות כל דבר שעולה בראשך -  החל מלעבוד בגוגל ועד להתחרות כשחיינית אולימפית. אני כבר לא יכול לחכות לקרוא את קורות החיים שלך כשתסיימי ללמוד בבית הספר. מאחל לך ולבני משפחתך כל טוב", כך נכתב במכתב התגובה ששלח פיצ'אי, מנכ"ל גוגל לקלואי.

 גם באינטרנט מיהרו לברך את קלואי על המוטיבציה שהולכת להוביל אותה למקומות נפלאים!

 

 (מקור)

 

 

 

 

תגובות