רק בן 14 וכבר גנב רכב ודרס אישה. מזל שרק אישה אחת נדרסה. צילום: פייסבוק

רק בן 14 וכבר גנב רכב ודרס אישה

דרמה באוסטרליה: נער בן 14 שגנב יחד עם חבריו רכב משפחתי, פגע בהולכת רגל כשאיבד שליטה ועלה על מדרכה הומה באנשים. השוטרים מיהרו לירות לעבר הנהג שנפצע ונלקח לבית החולים במצב קשה

דרמה באוסטרליה: כוחות משטרה ירו בשני נערים שנהגו ברכב גנוב במזרח העיר סידני. השוטרים פתחו באש לאחר שהרכב עלה על מדרכה הומה באנשים, ופגע בהולכת רגל בת 29 בצורה קשה.

התקרית החמורה אירעה אמש (ש') בשעה 4 בבוקר, שעון אוסטרליה. הנער שנהג ברכב המשפחתי היה קטין בן 14 סך הכל. במושב שלידו ישב נער בן 18, ובספסל האחורי של הרכב הצטופפו עוד 4 נוסעים בגילאים 13-24. כתוצאה מהיריות של השוטרים נפצעו הנער שנהג וזה שישב לידו, במצב קשה.

עדים שהיו באזור ה- King's Cross במזרח העיר סידני, אזור בילוי עמוס במועדוני לילה, סיפרו למשטרה כי הרכב מסוג "הונדה סיוויק", אשר מאוחר יותר התברר כגנוב, נכנס לאזור העמוס בהולכי רגל, ופגע בהולכת רגל.

הפצועה נלקחה לבית-חולים עם פגיעות בחזה. השוטרים סיפרו כי מצאו את האישה תקועה מתחת למכונית. שלושת הפצועים מטופלים בבית-החולים סיינט וינסנט שבדיסני.

הנהג בן ה-14 נורה בכדור אחד בזרועו וכדור אחד בחזה, ובן ה-18 שישב לצידו נורה בצווארו. בן ה-14 נמצא במצב קשה אך יציב, והפציעה של בן ה-18 קשה אך לא מסכנת-חיים. מצבה של האישה עדיין לא ידוע.

מארק מורדוך, עוזר המפקח במשטרת סידני, סיפר לכלי התקשורת על שארע לאחר המקרה: "המשטרה רדפה אחרי המכונית הזו ברגל, במטרה לעצור אותה. המכונית פגעה בהולכת רגל, ועלתה על האישה. בניסיון להגן על חייה של האישה, השוטרים ירו כמה כדורים לעבר המכונית". 

תגובות