ארה"ב: הורשע בכך ששם נער "על האש". מערכת

ארה"ב: הורשע בכך ששם נער "על האש"

הסיפור המוזר הבא התרחש במחוז מיזורי שבארצות הברית: נער בן 17 הורשע בבית המשפט על שהצית באש נער אחר בן 13. מסתבר כעת כי הנער בן ה-13 היה קורבן להצקות של הבוגר כבר מספר חודשים

לא מדליק בכלל. נער בן 17 המתגורר במחוז מיזורי בארצות הברית, הורשע אמש (ג') בבית המשפט במחוז, בגין הצתת קטין בן 13 באש, לאחר שאיים עליו ש"יעשה אותו על האש". 

הסיפור ההזוי התרחש כאמור במחוז מיזורי, לפני שבוע. הקורבן בן ה-13 היה נתון להצקות מצידו של בן ה-17 מזה מספר חודשים. לדבריו של הקורבן, הנער הפוגע איים עליו מספר פעמים ש"אם יספר על מעשי ההצקות להוריו, הוא יהרוג אותו ואת כל משפחתו". 

הנער בן ה-13 שחשש לחייו לא פצה את פיו, אבל בשבוע שעבר, כשפגש הנער המתעלל בקורבן הוא איים שיכה אותו באגרופים אם לא יתן לו לעשות אותו "על האש". בן ה-13 שחשש לחייו לא זז מהמקום והנער המתעלל החל לשפוך עליו נפט. לאחר מספר דקות הדליק את הנער שהיה מכוסה בנפט בגפרור.

במזל האש נכבתה לאחר מספר שניות והקורבן פונה לבית החולים "קנזס סיטי" כשהוא סובל מכוויות בריאות משאיפת עשן חם ומכוויות בדרגה שנייה בפניו ובידיו. בבית המשפט, הציע השופט לנער המתעלל שלא להגיב. לאחר הכרעת בית המשפט, נשאר הנער המתעלל במעצר עד שיגייס ערבות בסך 150 אלף דולרים.

הערבות היא סכום כסף ששם העצור בתחנת המשטרה, במידה והעצור מפר את תנאי השחרור שלעיתים מגבילים התקרבות לאזור מסויים, המשטרה רשאית לפרוע את הכסף.

תגובות