דרך שכולה גרפיטי: הרחובות הכי מגניבים בעולם. צילום מסך מהאינסטגרם

דרך שכולה גרפיטי: הרחובות הכי מגניבים בעולם

הרחוב הכי עקום בעולם, המקום שכל מעריץ ביטלס שרוף חייב לבקר בו והגרפיטי המקשט כל פינה. קבלו את עשרת הרחובות, שהביקור בהם ללא ספק שווה הכל

כולנו היינו רוצים לבקר במקומות מטורפים ומיוחדים הנמצאים אי שם בספרי גינס ואם לא - אז לפחות להסתכל עליהם מהבית. בשביל העירוניים יותר שביניכם, הרי לכם הרחובות המגניבים עד כדי שנדמה שהם שייכים לעולם אחר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 הכי עקום בעולם

רחוב לומברד, סן פרנסיסקו, ארצות הברית הוא ללא ספק הרחוב הכי עקום בעולם. כלומר, רחוב שהוא פשוט סללום אחד גדול. הרחוב מקושט לכל אורכו בפרחים ומהווה מוקד תיירותי רציני בעיר. מדובר בתענוג לבעלי      ה-OCD וכן גם לאותם האנשים בעלי האומץ, שיורדים בו מדי שנה על בימבה. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 מקום מיוחד בלב איסלנד

מתחת לפיורד איסלנדי, רחוק מכל דבר אחר, נמצא כפר הדייגים המופלא הזה. בין הסמטאות אפשר לראות מצד אחד סביבה הררית מדהימה, ירוקה כהה בקיץ או מושלגת בחורף, ומן העבר השני - ים פתוח שלא נגמר. הרחוב הזה, שנמצא בקצה הכפר, הוא לחלוטין פנינה אמיתית.

© צילום מסך מהאינסטגרם

צבעוני ופורח

פריחת הדובדבן הידועה של יפן, מתרחשת באופן מפליא ומהמם ברחוב Sakura street, שנמצא בסביבה עירונית - מה שמוסיף ליופי. ללא ספק מדובר ברחוב בעל צבעים יחודיים מאוד.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 הרחוב הכי קצבי שיש

 ממש במעבר החצייה של רחוב זה השוכן בלונדון, בריטניה, צילמו הביטלס את כריכת אלבומם Abbey Road. מאז, הפך המקום למוקד עלייה לרגל למעריצים, ממש לא רק שרופים, וכל מי שמגיע נהנה מתמונה בפוזה המפורסמת. אייקוני, מגניב ובהחלט שווה ביקור.

© צילום מסך מיוטיוב

 דרך הגרפיטי

Hosier Lane, במלבורן, אוסטרליה הוא רחוב שכולו גרפיטי. על הפחים, על החלונות, על הקירות כמובן ואפילו על הרצפה - יש גרפיטי עוצר נשימה. מדמויות מצוירות ועד למסרים פוליטיים עולמיים, הכל נמצא. חוויה מיוחדת במינה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

מרוקו בכחול

 Blue Streets in Chefchaouen במרוקו הם מקבץ רחובות כחולים. הרצפה והקירות - כחולים ויפים. ישנן מספר תאוריות על כך. האחת שמספרת שהצבע מרחיק יתושים ואחרת, שלפיה דווקא היהודים הביאו את הצבע לשכונה בשנות ה-30. המרוקאים עצמם אומרים שהצבע המיוחד, שמסמל את השמיים ואת גן העדן, מחבר אותם לחיים רוחניים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

רחוב הזיופים

הרחוב הסיני הזה מורכב כולו מחנויות שהן חיקויים של רשתות מפורסמות. רק ברחוב הזיופים סטארבקס הופך לסספקקס, H&M ל-H&N, BOSS ל-BGSS וזה רק על קצה המזלג. כנראה שזהו הרחוב הכי משוגע בסין.

 מכוסה במטריות

 ברחוב הזה בפורטוגל אין שמיים, אלא יש מטריות. כן, התקרה מכוסה כולה במטריות ולא בגלל הגשם, שאין, אלא כאלמנט קישוטי מרהיב ביופיו. הדבר קורה בכל שנה ביולי לכבוד פסטיבל אומנות מקומי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

תלול ביותר 

רחוב בולדווין בניו זילנד הוא לא אחר מאשר הרחוב הכי תלול בעולם. אם אתם אוהבים ירידות באופניים ביום כיפור, כדאי שתכירו אותו מקרוב. הרחוב מחזיק בתואר שיא גינס ומושך תיירים רבים. כמובן שגם אתם מוזמנים.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות