מצחיק: צעירים השתכרו באוסטרליה וגנבו פינגווין. מערכת

מצחיק: צעירים השתכרו באוסטרליה וגנבו פינגווין

שני צעירים בריטים בני 20 ו-21 שתו (קצת) יותר מדי במסיבה על החוף באוסטרליה, ויחד עם צעיר אוסטרלי פרצו לגן חיות וגנבו ממנו פינגויין. בבוקר הם כבר התעוררו עם האנגאובר ועם פינגווין בדירה

הסיפור הבא התרחש לאחרונה  באוסטרליה: שלושה צעירים שיכורים פרצו לפארק הימי "עולם הים" שנמצא בקווינסלנד וגנבו פינגווין. זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל הסיפור הזה הוא אמיתי לגמרי.

שני הבחורים שהגיעו מבריטניה, בני 20 ו-21, שהו בקווינסלנד למטרות עבודה זמניות. במסיבת חוף שנערכה באחד הלילות, השניים שתו קצת יותר מדי והחליטו לפרוץ לפארק הימי הסמוך, יחד עם צעיר אוסטרלי בן 18.

בדרך אל כלוב הפינגווינים, השלושה החליטו להשתעשע קצת ולשחות עם הדולפינים. נראה שהם גם חשבו על לשחות בבריכת הכרישים, אבל במקום זאת פשוט הפעילו מטף כיבוי סמוך אל הבריכה. אחרי שסיימו עם הדולפינים והכרישים, המשיכו לשיא הערב – חטיפת הפינגווין, דירק. שני הבחורים הבריטים לקחו את הפינגווין לדירתם ושם איבדו את ההכרה.

בבוקר, גילו השניים שיש להם פינגווין בדירה. הם הוציאו אותו מדירתם, לא לפני שצילמו אותו, והשליכו אותו לתעלה קרובה. הודות לתמונות שהעלו הצעירים לפייסבוק, הפינגווין אותר בריא ושלם והוחזר לפארק הימי, שם התאחד מחדש עם בת זוגו, פיטשס.

ואם חשבתם שהפורצים לא נענשו, אז טעיתם. השניים קיבלו קנס של כ-1,000 דולרים כל אחד. בנוסף, הם נדרשו לכתוב מכתב התנצלות ל"עולם הים" ולציבור האוסטרלי, שבו יתנצלו על המעשים הפזיזים והמטופשים שלהם. אז בפעם הבאה שאתם הולכים למסיבת חוף ושותים, שימו לב שאתם לא פורצים לגן חיות.

תגובות