הסכסוך עם האקסית נגמר ברצח הסבא. מערכת

הסכסוך עם האקסית נגמר ברצח הסבא

הסכסוך שהחל בין נער לנערה בעיר דאלאס שבמדינת טקסס שבארה"ב, נגמר ברצח הסבא של הנערה, כשזה ניסה להגן עלייה ועל בני משפחתו. הנער העבריין ושותפתו לרצח אותרו ע"י המשטרה המקומית ונמצאים כעת במעצר

נגמר עצוב: סבא שניסה להגן על נכדתו נורה למוות על ידי צעירים חמושים. בעיר דאלאס שבמדינת טקסס, ארה"ב, עצרה המשטרה המקומית נער ונערה שלפי החשד מעורבים בירי קטלני על קשיש בעת שזה, ניסה להגן על משפחתו ונכדתו בפרט.

בישראל: שר החינוך הורה לערוך שיעור חירום לאור האלימות 

התקרית המצערת אירעה ביום א' השבוע, בשעות הבוקר המוקדמות. הנרצח לורנצו מורנו, בן ה-66, סבא לנכדים, נורה למוות בביתו, כשמספר נערים רעולי פנים פלשו לבית במטרה לתקוף את נכדתו בת העשרה.

מורנו נורה כאשר ניסה להגן על משפחתו מפני התוקפים, אשר פצעו קשה את אשתו בת ה-62, בנו בן ה-34 ונכדתו בת ה-15, שאושפזו בבית חולים עם חבלות קשות כתוצאה מהאלימות של התוקפים.

במשטרת דאלאס סבורים כי אחד המעורבים ברצח היה בסכסוך מתמשך עם נכדתו של מורנו, ולכן הגיע לביתה יחד עם כמה נערים, כדי לתקוף אותה. ביום שני בלילה השוטרים הגיעו לדירה ברחוב סמוך שם מצאו נערה בת 16, שלפי החשד מעורבת גם היא ברצח, ואת בן זוגה בן ה-17, חוסה אלפארו.

השוטרים, שלא ידעו כמה אנשים נמצאים בדירה ואם הם בכלל חמושים, נהגו בזהירות רבה וניהלו משא ומתן עם אלפארו וחברתו, שנמשך למעלה משעתיים עד לכניעתם.

אלפארו נלקח לבית הכלא המחוזי של דאלאס, והנערה נלקחה למרכז המשפטי לנוער של הנרי וייד. מהמשטרה נמסר כי אלפארו מוחזק בערבות של כמיליון דולר. עוד מסרה המשטרה, כי יש עוד ארבעה מבוקשים אחרים, הקשורים לאירוע הירי והרצח. המשטרה כעת מחפשת אחר כולם.

תגובות