נערה אמריקאית הגיעה למשקל 400 קילו. מערכת

נערה אמריקאית הגיעה למשקל 400 קילו

מדובר בסיפור אמיתי: צעירה בת 19 מארה"ב, הגיעה למשקל של כמעט 400 ק"ג. רשויות הרווחה והבריאות נאלצו לפנות אותה מביתה במבצע מורכב במשך 8 שעות, לבית החולים, כדי להצילה מסכנת מוות ממשית

את המשקל הזה קשה יהיה להוריד. בחורה צעירה בת 19 מארצות הברית, שהגיעה למשקל של כמעט 400 קילו, ניצלה ברגע האחרון ממוות בטוח. 

ובישראל: מורה גילה לתלמידיו את התשובות בבחינת הבגרות

הנערה שגובהה מטר שישים וחמישה סנטימטר, תועדה בחודש אוגוסט האחרון במשקל של כ-290 קילוגרמים, העיתונאים שראו את הבחורה הצעירה, העריכו כי זו הגיעה מחודש אוגוסט ועד היום, בתוך עשרה חודשים למשקל של 400 קילוגרמים. 

אז איך הגיעה הנערה למצב הזה? לטענת מומחים, מדובר במרכיבים פסיכולוגיים וכן מרכיבים של בעיות התנהגותיות. כמו כן, מדובר במחלה גנטית של השמנה: אביה של הבחורה הצעירה, נהרג מהתקף לב כתוצאה מהשמנת יתר. 

מבדיקה שנערכה בגיליונה הרפואי של הנערה, בחודש 2008, היא הגיעה בגיל 15 למשקל שיא של ילדים בגילה: 210 קילוגרמים. הרופאים הודיעו לה שאם לא תשיל 130 קילוגרם, היא תמות. הילדה זכתה במלגה למחנה ילדים בצפון קרוליינה והצליחה להשיל ממנה 95 קילוגרמים. 

אבל המשקל שאיבדה, חזר אלייה במהרה. רשויות הרווחה שגילו את משקלה החדש של הנערה, פינו אותה כאמור, במהלך מבצע מורכב במיוחד, בו השתתפו 40 אנשי צוות מהמשטרה, שירותי הכבאות, שירותי הבריאות והרווחה הממשלתיים, קבלני טיפוס ועוד. הצעירה הועלתה על רמפה ייעודית שנבנתה כדי שזו תוכל לעבור לאמבולנס מיוחד שהובא למקום. 

תגובות