הבנות ריססו צלבי קרס. אמא חיכתה באוטו. צלבי הקרס. צילום: טוויטר

הבנות ריססו צלבי קרס. אמא חיכתה באוטו

קליפורניה: שלוש נערות נעצרו בחשד שריססו כתובות צלבי קרס. מפרטי החקירה עלה כי אם הנערות חיכתה להן ברכב בזמן שאלה ביצעו את המעשה השפל. את המשך הערב הבנות המשיכו בהריסת ביתו של חבריהן

אם לנערה בת 14 ממדינת קליפורניה שבארצות הברית מואשמת בכך שסייעה לבתה ולשתי חברות נוספות שלה, לרסס צלבי קרס ואת המילה "Jew" ("יהודי") ביניהם, על שביל שמוביל לביתו של מכר.

בישראל:
תופעה: ילדים גונבים כסף מההורים

המעשה הנבזי, שמדיף ריח של אנטישמיות, פורסם בטוויטר של השחקן הוותיק ג'ון לוביץ, ששיחק בעברו בסדרת הסאטירה הקומית "סאטרדיי נייט לייב" האמריקאית. הקורבן, שעל הכניסה לביתו נכתבו צלבי הקרס, הוא במקרה חבר קרוב של לוביץ, מה שמסביר את כעסו הרב של לוביץ על המעשה.

האם, קת'רין וויפלי, הסיעה לפי החשד את בתה ושתיים מחברותיה לבית של המכר, וחיכתה להן ברכב עד שאלה סיימו למרוח צואה אנושית על המדרגה מחוץ לדלת ביתו. אחר כך, ככל הנראה, ציירו הבנות על שביל הגישה לביתו של המכר בעזרת סירופ שוקולד, שני צלבי קרס גדולים וביניהם כתבו את המילה "Jew".

מהרשויות נמסר כי לאחר סיום המעשה, האם הסיעה את הבנות חזרה לביתן. את המעשה השפל תיעדה מצלמת האבטחה בביתו של המכר, אשר כאמור מיודד עם לוביץ, וכך התמונות הגיעו לטוויטר ועוררו סערה בקרב ארבעים אלף העוקבים שלו.

אם זה לא מספיק, וויפלי בנוסף מואשמת בכך שהסיעה את אותן הבנות לבית של מכר אחר, שם ככל הנראה ביצעו מעשי ונדליזם והשחתת רכוש. גם הפעם האם חיכתה בסבלנות לבתה ולחברותיה ברכב, עד שסיימו להשחית וחזרו לביתן.

ביום שני השבוע נעצרה קת'רין וויפלי בת ה-44, והתביעה מאשימה אותה בלא פחות מ-9 סעיפי אישום: שלושה סעיפים על תרומתה לעבריינות של קטינים, שני סעיפים על מעשי ונדליזם, שני סעיפים על הסגת גבול ושני סעיפים על חבלה ברכב.

תגובות