אתם יודעים מתי סוף העולם יגיע לישראל? . מתי נגיע לסוף העולם בישראל? צילום: ויקיפדיה

אתם יודעים מתי סוף העולם יגיע לישראל?

בני שבט המאיה טענו שב-21 לדצמבר העולם ייחרב ובדת הנוצרית נטען כי העולם ייכחד בשנת 2008. כתבנו בדק מתי על פי היהדות העולם עתיד להיחרב והביא תאריך די רחוק מהיום: שנת 2239

בכל רחבי העולם סערו הרוחות, ולא, לא בגלל מזג האוויר החורפי. אלא בגלל התאריך בו סימנו בני שבט המאיה, את סוף העולם ב-21 בדצמבר 2012.

אך מה אמרו על זה הרבנים ואנשי הדת? אז כצפוי, אף רב בישראל לא האמין לדבר. באחד משיעורי השבת שהתקיימו בעיר באר שבע, נשאל הרב על דעתו על הנבואה, "קשקוש הוא ענה".

הרב פנגר התייחס לנבואת בני המאיה באחת מהרצאותיו ואמר שהוא "רואה זאת כמוסר", מעין איתות של אלוקים לעבר העולם. עוד אמר כי "החורבן בדרך" אך הזכיר שכל ההכרזות הן מסרים מאלוקים. 

על פי הברית החדשה העולם היה אמור להיחרב בשנת 2008. על פי היהדות העולם אמור להתכלות רק בשנה הששת אלפים לבריאת העולם, מה שנותן לנו "תאריך מיועד של מוות" בעוד 227 שנה.

על פי ההסברים, משיח אמור להגיע כאשר נעמוד מול סוף העולם ועם בואו יפעלו לפנינו שתי אפשרויות: בעיתה ואחישנה. אחישנה אומר, בכל רגע, אפילו עכשיו. ובעיתה אומר, בזמן שלו המשיח יגיע כאשר העולם על פי הדת היהודית יגיע לקיצו בשנת ה-6000.

על פי התחזית הפסימית, העולם ייחרב בשניים עשר רגעים, אולי מדובר בשנים עשר דקות, אולי ימים או שנים או אולי דווקא 2012. לכן, בני המאיה הלכו כנראה על כל הקופה והימרו על התאריך,השעה והשנה שכוללת בתוכה את המספר 12 כל כך הרבה פעמים. 

בסופו של העולם, כך על פי נבואות אחרית הימים תיפתח מלחמה בין הנצרות ובין האיסלאם כמו שכתוב ביחזקאל ל"ח פסוק כ"א: "חרב איש באחיו תהיה". 
אז לפי מה שאומרים הספרים היהודים, מצפות לנו עוד שנים ארוכות של התמודדות עם החיים. 

תגיות
תגובות