היעדים המומלצים לטיול בר או בת מצווה. AdobeStock

היעדים המומלצים לטיול בר או בת מצווה

כל בן נוער מחכה בקוצר רוח לטיול בר או בת המצווה. זוהי הזדמנות נהדרת לטייל בעולם עם המשפחה, בהרכב חלקי או מלא, לחקור מקומות מעניינים ולחגוג את ההגעה לגיל המיוחד

פרסומת

העולם מלא בהמון מקומות יפים וקסומים, כך שפעמים רבות, קשה לבחור את היעד לטיול, כדי להקל על הבחירה שלכם, ואולי להכיר לכם גם יעדים חדשים ומעניינים, אספנו לכם את ארבעת המקומות המושלמים לחופשה:

  1. איביזה

איביזה היא אי ספרדי השייך לאיים הבלאריים. לאי חופי ים זהובים וקסומים הגובלים במים כחולים וצלולים, נוף כפרי מסורתי, מוקדי תיירות רבים ומסיבות. מזג האוויר באי ים תיכוני, ותושביו עוסקים בחקלאות ובדיג. תוכלו לסייר בעיר העתיקה והקלסית באיביזה, להסתובב בשוק ההיפים הכולל אומנות, הופעות אומנים ותיאטרון רחוב, לשוט לאי הסמוך פורמנטרה, לטייל בטבע היפהפה, להשתזף באחד החופים הקסומים או ליהנות מהאטרקציות הימיות שבמקום.

  1. טנזניה

טנזניה היא מדינה מזרח אפריקאית חצי טרופית לצד חופי האוקיינוס ההודי. רוב תושבי המדינה שייכים ל-130 שבטים שונים, מדברים סווהילית ("האקונה מטטה") ומתפרנסים מחקלאות. בארץ האפריקאית היפהפייה יש המון מה לראות: שמורות טבע וספארי מלאות חיות בר- קופים, פילים, זברות, אריות ועוד מינים רבים, הר הקלימנג'רו, ההר הגבוה באפריקה (6,000 מטר!), אגם דולוטי הנמצא בלוע הר געש לא פעיל ומאפשר שיט חוויתי, כפרים ועיירות ציוריים וחופי ים נהדרים לטבול בהם.

  1. איי סיישל

 איי סיישל הם שרשרת של 115 איים באוקיינוס ההודי, שמתוכם רק 33 מאוכלסים. מדובר בגן עדן עם חופיים רחבים, לבנים וחמימים, עצי קוקוס גבוהים ומים צלולים בצבע טורקיז משגע. המדינה שייכת לאיחוד האפריקאי, למרות שתושביה הגיעו לאיים רק ב-500 השנים האחרונות ממדינות שונות בעולם. האיים מלאים בטבע ירוק, שמורות טבע קסומות, ובעלי חיים מעניינים. תוכלו לצפות במושבות אלמוגים, צבי ענק, ציפורים נדירות, לטבול במים החמימים, ליהנות מספורט ימי ומגלישה בגלים הגדולים, צלילה, שיט וטיולים.

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. מאורציוס

על אי טרופי בלב האוקיינוס ההודי, לא רחוק ממדגסקר, נמצאת רפובליקת מאורציוס האפריקאית. רוב תושבי המקום הם צאצאי עבדים הודים שהובאו על ידי הבריטים, אך מאחר ששלטו שם בעבר צרפת ואנגליה, מדברים במאוריציוס אנגלית וצרפתית בנוסף לשפות ההינדיות ולשפה המקומית המיוחדת. המקום נראה בדיוק כפי שהייתם מדמיינים אי בודד- חולות לבנים, חופים קסומים וצמחייה עשירה. באי תוכלו לבקר בשמורות טבע, שבהן תוכלו ליהנות מנופים מדהימים, הרים, צמחייה מעניינת (על שושנות מים ענקיות שמעתם?), מפלים ואגמים. כמו כן תוכלו לפגוש בציפורים נדירות, צבי ענק, תנינים וחיות נוספות. בנוסף, תוכלו לטייל בגבעת שבע החולות הצבעוניים, לגלוש, לצלול וליהנות מפעילויות ספורט ימי בחופים המדהימים.

חברת ספיריט הפקות עולם תעזור לכם להתאים את חבילת הנופש המושלמת עבור אירוע בר או בת המצווה שלכם ולחגוג אותו ביעד חלומי שלא כל ילד או ילדה מגיעים אליו. ספיריט דואגים לכל פרט ופרט בטיול הגדול- הטיסה, המלונות המפנקים ביותר, האטרקציות הכיפיות ביותר ומסלול הטיול המעניין ביותר, כך שהטיול לציון האירוע החגיגי הזה יהיה לא פחות ממושלם.