אוסטרליה: נער שרד 9 שבועות ביערות . היערות באוסטרליה. הנער ניזון ממי נחל. צילום: גוגל מפות

אוסטרליה: נער שרד 9 שבועות ביערות

טיול מסוכן: נער בן 18 תושב העיר סידני שבאוסטרליה, נעדר מביתו לפני תשעה שבועות ואותר כשהוא אכול עקיצות של עלוקות ויתושים. לשוטרים אמר: "אני שורד מעולה"

"אני הוכחתי לכולם שאני מסוגל לשרוד תשעה שבועות ביער בלי מזון ומים", אמר נער בן 18 תושב העיר סידני שבאוסטרליה, לשוטרים, לאחר שאותר על ידי מטיילים ביערות האוסטרליים, כשכל גופו עקוץ מיתושים ואכול מעלוקות. 

הנער בן ה-18, נעדר מביתו שבאוסטרליה לפני כתשעה שבועות, אז דיווחה האם כי בנה עזב את הבית, והשאיר את הטלפון הנייד שלו בחדר. במשך תשעה שבועות ניסו לאתר את הנער האובד, אך לבסוף, הישועה הגיעה ממטיילים שבמקרה הבחינו בו. 

מסתבר כי הנער החליט לבחון את כישורי ההישרדות שלו ואכן במשך התקופה בה נעדר מהבית, הוא השיל את מחצית ממשקלו והצליח לשרוד בזכות מי הנחלים שאינם באמת ראויים לשתיית אדם ועשב שאכל. כתוצאה מהשהות במצבי מזג אוויר קיצוניים, הוא נפגע מעלוקות שהחלו לאכול לו חלקים בגוף ומיתושים שעקצו אותו בפניו ובבטנו. 

לאורך כל ההעדרות שלו, הקפיד שלא להראות בפני מטיילים זרים, הוא העדיף לשמור לעצמו את המסלולים שלו ולא לגלות לאף אחד שרגל אדם דרכה באותו המקום קודם לכן. אימו של הנער, החליטה לקבל את בנה בחזרה הבייתה, מבלי לחקור דבר אודות העלמותו.

תגובות