צפו בשוטרים עוצרים אנטישמי בניו יורק. השוטרים עוצרים את הבחור. צילום: יוטיוב

צפו בשוטרים עוצרים אנטישמי בניו יורק

לפני כשבוע וחצי אזרח אנטישמי בשכונת וויליאמסבורג שברובע ברוקלין בניו יורק, שרף מזוזות של דירות בבניין מגורים. כמה ימים לאחר מכן, נער מקומי בן 17, תקף יהודי ברכבת התחתית, בשכונת קראון הייטס בברוקלין. צפו בסרטון

רק לפני כשבוע וחצי סיפרנו לכם כאן על מקרה חמור שהתרחש בשכונת וויליאמסבורג שבברוקלין, כשאזרח מקומי הצית מזוזות בבניין מגורים על רקע אנטישמי. ביום שני האחרון, בזמן שמדינת ישראל התייחדה עם נופליה, התרחש מקרה חמור נוסף, והפעם בשכונת קראון הייטס, בברוקלין שבניו יורק.

שכונת קראון הייטס ידועה כאחת השכונות היהודיות המפוארות שבארה"ב, עד לשנת 1994 חי בה מנהיג תנועת חב"ד, הרב מנחם מנדל שניאורסון, הידוע בכינויו "הרבי מליובאוויטש". המקרה החמור התרחש ברכבת התחתית של העיר ניו יורק, ה-"Subway".

במהלך הנסיעה של קו מספר 3, ניגש צעיר מקומי בן 17 לאזרח יהודי, והחל להטריד אותו לכאורה על רקע אנטישמי. בנוסף, גנב מהיהודי את מכשיר הסלולרי שהיה ברשותו. בזמן שהרכבת נעצרה בתחנת המוזיאון המקומי של ברוקלין, אשר ממוקם ברחוב המרכזי "איסטרן פארקווי", אחד השוטרים שנכח במקום הגיע לזירה ועצר אותו. הצעיר התנגד למעצר, ובמקום החלה להתפתח מהומה כשנוסעת כבת 22 החלה אף היא להשתולל ברכבת.

הנוסעת היכתה את השוטרים בחבטות ובבעיטות, בזמן שאלו ניסו לעצור את הצעיר שהטריד את האזרח היהודי. נגד הצעיר המכה הוגשה תביעה בגין הטרדה בנסיבות מחמירות, גניבת רכוש, התנגדות למעצר והתנהגות פרועה. כמו כן, הנוסעת שהתפרצה לעבר השוטרים, הואשמה אף היא בהתנהגות פרועה, התנגדות למעצר והפרעה למנהל ממשלתי.

השוטרים משתלטים על הצעיר והנוסעת הנוספת.

 

תגיות
תגובות