הציל את חברו ממוות ונעצר ע"י המשטרה. המסיבה נגמרה במעצר. צילום: פייסבוק

הציל את חברו ממוות ונעצר ע"י המשטרה

נער בן 15 משיקגו שהציל את חברו ממוות לאחר שהשתכר יתר על המידה, מצא את עצמו מאחורי סורג ובריח. החבר שהשתכר: "במקום להודות לו עוצרים אותו? זה ממש לא פייר"

מה הפרס שניתן לנער בן 15 משיקגו שהציל את חיי חברו מהרעלת אלכוהול? לילה בבית המעצר וכתב תביעה עב כרס בבית המשפט. הסיבה? אי מניעה מחברו להשתכר יתר על המידה.

הסיפור המוזר התרחש לפני כחודשיים בעת שהנער בן ה-15 ערך מסיבה בביתו והזמין אליה מספר חברים. אחד החברים בן 16 השתכר יתר על המידה והתעלף. הנערים שהיו מבוהלים ולא הצליחו להעיר אותו לא ידעו מה לעשות עד שהנער שאירח את המסיבה מיהר להתקשר למוקד החירום 911. 

כוחות ההצלה שהגיעו למקום איתרו את הנער כשהוא מעולף ומחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים הציבורי בשיקגו, שם גילו כי הוא נדרש לעבור שטיפת קיבה לניקוי כל האלכוהול שהצטבר בקיבתו. אלא שהנער שאירח את המסיבה נדרש להתייצב בתחנת המשטרה לחקירה ולמעצר ולאחר מכן לעמוד אל מול דוכן השופט ולחטוף תביעה לא קלה יחסית לגילו. 

"זה פשוט מאכזב אותי שזה הפרס שהוא קיבל אחרי שהוא הציל את החיים שלי", רטן הנער שהשתכר יתר על המידה במסיבה ואיבד את ההכרה: "היו צריכים לתת לו פרס, במקום לשלוח אותו לחקירה ומעצר ואחר כך גם להגיש נגדו תביעה". 

תגובות