נערה בריאליטי: "ההפקה ביקשה שאעשה ניתוח". התבקשה לעבור ניתוח פלסטי. צילום מסך: יוטיוב

נערה בריאליטי: "ההפקה ביקשה שאעשה ניתוח"

הפקה של תכנית ריאליטי בהונג קונג, לקחה את המשתתפת בת ה-14 אל מנתח פלסטי. "רצו שהוא ינתח אותי, הם אמרו לי שאני נראית בת 30", סיפרה הנערה והוסיפה: "אני לא מאמינה בשינוי המראה כתנאי להצלחת הקריירה"

צפו בשימאלי דה סילבה שרה. נראית בת 30?

פעמים רבות ילדים ובני נוער לוקחים חלק בתכניות ריאליטי, בעיקר באלה המעודדות פיתוח כישורים שונים. גם שימאלי דה סילבה, נערה בת 14, לקחה חלק בתכנית ריאליטי שכזו בהונג קונג, שמטרתה למצוא את כוכב הפופ הבינלאומי הבא. אלא שהאושר הרב בו שימאלי הייתה מצויה, עם העפלתה לשלבי הגמר של התכנית, נהפך תוך ימים ספורים לסיוט שלא העלתה על דעתה. 

הזמרת הצעירה נלקחה על ידי הפקת התכנית אל מנתח פלסטי, בטענה שהיא נראית מבוגרת מידי. "הם אמרו לי שאני נראית בת 30, ושהמנתח יגרום לי להראות כבת 14", אמרה הנערה בראיון לעיתון דרום קוריאני. 

שימאלי מצאה עצמה פורצת בבכי אצל הרופא שעל פי תכנון ההפקה, היה אמור לבצע בה ניתוח פלסטי. "אני לא מאמינה בשינוי המראה כתנאי להצלחת הקריירה", אמרה שימאלי. 

שימאלי החלה לבכות בשירותים של הרופא, ומיד התקשרה לאמה שסיפרה "כשהיא התקשרה אליי הלב שלי נשבר. אנחנו מלמדים את הילדים שלנו להיות גאים במי שהם, שהם צריכים להישפט לא על פי צבע עורם אלא על ידי המעשים הטובים שלהם, ופתאום אומרים לבת שלי שהגוף שלה לא נכון".

תגובות