למה ליל כל הקדושים צריך להיות גם בישראל?. ליל כל הקדושים. צילום: ToyahAnette B, ויקיפדיה

למה ליל כל הקדושים צריך להיות גם בישראל?

תעלול או ממתק? לכבוד ליל כל הקדושים, הבאנו לכם את חמש הסיבות שבגללן צריך לקיים את ההאלווין גם בישראל. בין הסיבות: כי "תעלול או ממתק" יכול לקרות גם בתל אביב, ומי אמר שחייבים להתחפש רק בפעם בשנה?

אחד החגים המשמעותיים בארצות הברית מצויין היום (ה'). מדובר בליל כל הקדושים, או כפי שהוא נקרא באנגלית: "Halloween", אם אם תרצו - פורים של חו"ל. במהלך החג ילדים, בני נוער ואף מבוגרים מתחפשים, ועוברים מדלת לדלת בבקשת "תעלול או ממתק". 
 
אז למה גם אנחנו בישראל צריכים לציין את אחד החגים האהובים ביותר ברחבי העולם? כתבת פרוגי, שנהב דעבול, הביאה חמש סיבות שמצדיקות את קיימו של החג גם בישראל.
 
מי לא אוהב להתחפש? אנחנו אוהבים את פורים ונהנים ממהות ההתחפשות גם ככה, אז לא יזיק להתחפש פעם נוספת בשנה, ובליל כל הקדושים רצוי שיהיה מדובר בתחפושות מפחידות, מה שבהחלט יוסיף לאפקט שחסר בפורים.
 
מי לא אוהב להתחפש?
פורים בישראל, מי לא אוהב להתחפש?
צילום: פייסבוק
 
חופש! טוב, את הסיבה הזו אפשר לכתוב על כל חג, אבל אם יש חג, זה אומר שיש גם חופש מבית ספר לא? אין ספק שזה דבר שאנחנו תמיד בעדו.
 
תעלול או ממתק: לא רק בסרטים - אם עד עכשיו התרגלנו לראות את המנהג הכל כך ייחודי הזה רק בסרטים, או לקרוא עליו בספרים, נזכה גם אנחנו לעבור מדלת לדלת בבקשה לקבל ממתקים מזרים.
 
ממתקים חינם? נכון, אמא תצטרך לקבוע תור דחוף לרופא השיניים, אבל הגיע הזה לאכול הרבה ממתקים גם במציאות, ולא רק לשחק איתם בקנדי קראש. 
 
פרצופי דלעת - הגיע הזמן להחזיר את הכתום לאופנה, ומנהג פיסול פרצופים מפחידים מדלעת, בהחלט יכול לעשות את העבודה.
 
פרצופי דלעת מפחידים.
פרצופי דלעת מפחידים.
צילום: Toby Ord, ויקיפדיה
תגובות