צועדים יחד: חטיבת הנח"ל בעצרת חגיגית . באדיבות דובר צה״ל

צועדים יחד: חטיבת הנח"ל בעצרת חגיגית

בשבוע שעבר התקיימה עצרת חגיגית של חטיבת הנח"ל בירושלים. במסגרתה התכנסו כל חיילי החטיבה ולמדו על הקרבות בעיר. בנוסף, התקיימה "צעדת הדגלים". בצעדה השתתפו חיילי העבר והווה של החטיבה, וצעדו יחד לגבעת התחמושת. היום הסתיים בטקס בו נחשף ההמנון החדש של החטיבה

בשבוע שעבר (יום א׳) התקיימה עצרת חטיבת הנח"ל בעיר ירושלים, בה השתתפו כלל חיילי החטיבה. במהלך היום חיילים וקצינים סיירו ברחבי העיר ולמדו על קרבות העבר שהתרחשו בעיר. בנוסף, החטיבה קיימה את ״צעדת הדגלים״ עד לגבעת התחמושת. בצעדה השתתפו לוחמי ההווה והעבר של החטיבה. היום המרגש הסתיים בטקס חגיגי בו נחשף לראשונה המנון הנח״ל החדש, אשר נכתב על ידי הלוחמים.

עוד בערוץ על מדים:

עצרת הנח״ל שהתקיימה בשבוע שעבר הייתה יום חגיגי עבור כלל חיילי חטיבת הנח״ל. כ-3,000 חיילים וקצינים יצאו לסיור בעיר ירושלים, ולמדו על קרבות העבר בעיר. בנוסף לעצרת, התקיימה צעדה הנקראת ״צעדת הדגלים״. החיילים והקצינים של היום, ביחד עם לוחמי החטיבה בעבר צעדו עד לגבעת התחמושת. 

© דובר צה״ל

העצרת נגמרה בטקס חגיגי בו נחשף לראשונה המנון הנח"ל החדש, המנון אשר נכתב על ידי לוחמי החטיבה. בר כץ, לוחם בחטיבת הנח״ל, שהתגייס לפני שלוש שנים לפלוגת העורב בגדס״ר נח״ל, סיפר לנו על היום החגיגי שעבר עליו ״ביום ראשון התקיימה עצרת חגיגית של חטיבת הנח"ל בירושלים במהלכה עברנו סיורים ברחבי ירושלים שכללו לימודי מורשת של הקרבות שהתחוללו בעיר וסיור בגבעת התחמושת״.

© דובר צה״ל

כץ ממשיך ומתאר כי ״העצרת הסתיימה בטקס רשמי ויפה שבו לקחו חלק לוחמים, מפקדים וקצינים מכל החטיבה וכן לוחמי עבר של החטיבה. בעיניי חטיבת הנח"ל זו החטיבה עם האנשים הכי טובים שיש. האווירה בנינו הלוחמים תמיד טובה וחיוביתֿ, והיחס הפיקודי הוא מקצועי ואנושי. אין דבר טוב יותר מלשרת ולדעת שהחברים שנמצאים לצידך תמיד יהיו שם בשבילך ויעשו הכל אחד בשביל השני״.

 

 

תגובות