יום מעשים טובים: "מה שנשאר אחרי השכול זה רק להנציח". צילום: מתנדבים

יום מעשים טובים: "מה שנשאר אחרי השכול זה רק להנציח"

סמל סתיו פרטוש, זכרונה לברכה, נהרגה בתאונת דרכים בעת שירותה הצבאי. פרטוש אהבה לתרום ולעזור לכל מי שהיה זקוק. לזכרה, כל שנה בני משפחתה וחבריה מארגנים "יום מעשים טובים" בבית החולים "הדסה" שבירושלים. הם מפזרים אור בשבילה ולזכרה

קצת יותר משנתיים עברו מאז שסמל סתיו פרטוש זכרונה לברכה נהרגה בהתהפכות אוטובוס באיזור בנימין בעת שירותה הצבאי. מאז אותו אירוע מארגנים משפחתה וחבריה "יום מעשים טובים" לזכרה. השנה  זו הפעם השלישית שהם מקיימים יום שכזה לזכרה של פרטוש.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

בחמישי האחרון, בדיוק בנר השלישי של חנוכה, הגיעו משפחתה וחבריה של סתיו פרטוש זכרונה לברכה, לבית החולים הדסה-עין כרם בירושלים. הם חילקו סופגניות ומאפים במחלקות השונות שבבית החולים, שרו שירי חנוכה ופיזרו קצת אור במחלקות הלא פשוטות שיש בבית החולים. את היום הזה, "יום המעשים הטובים", הם עושים לזכרה ובשבילה.

© מתנדבים
© מתנדבים

ליאל פרטוש, אחיה התאום של סתיו, סיפר לנו כי: "זהו יום שהחלטנו לעשות כל שנה לקראת היום הולדת שלי ושל סתיו ב-22 בדצמבר. ביום זה אנחנו עושים מעשים טובים ומזכירים לכולם מי הייתה סתיו וכמה מיוחדת היא הייתה. סתיו אהבה לעזור ולתת מעצמה לכל מי שהיה מבקש או צריך. מה שנשאר אחרי השכול זה רק להנציח, וזה מה שאנחנו עושים".

סתו ז
סתיו ז"ל יחד עם אחיה ליאל © אינסטגרם
תגובות