תקלה זמנית: מנסים להתקשר למיטב והם לא עונים?. צילום: באדיבות דובר צהל

תקלה זמנית: מנסים להתקשר למיטב והם לא עונים?

אם גם אתם ניסיתם להתקשר בימים האחרונים למיטב וכל מה שזכיתם לשמוע זה משיבון אוטומטי שאומר לכם שיש תקלה זמנית, אל תתבאסו! התקלה זמנית ומיטב עדיין עומדים לשירותכם

מיטב, השירות הטלפוני של צה"ל, שכל משל"ב ומשל"בית לומדים להכיר היטב לפני הגיוס הפסיק לעבוד בימים האחרונים בעקבות תקלה זמנית. מדובר צה"ל נמסר שאכן מדובר בתקלה זמנית שנמצאת בטיפול ומיטב זמינים בעמוד הפייסבוק שלהם.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

מיטב, השירות הטלפוני של צה"ל שנותן מענה לכל מועמד ומועמדת לשירות בטחוני לגבי הליכי הצו הראשון, יום המאה לבנות, המיונים השונים ולגבי כל ההליכים הקשורים לתהליך הגיוס, הפסיק לעבוד בעקבות תקלה זמנית. כל מי שניסה להתקשר אליהם נתקל במשיבון אוטומטי המודיע שלא ניתן לפנות אליהם דרך הטלפון. 

© צילום מסך

אך אל דאגה, אם העניין דחוף נציגי מיטב עדיין זמינים עבורכם בעמוד הפייסבוק "מיטב - מתגייסים לשירותך - העמוד הרשמי" . בעמוד הפייסבוק שלהם תוכלו לשאול שאלות על הליכי הגיוס והמיון שלכם דרך הצ'אט הפרטי עם אחד מנציגי מיטב, וכל המידע שתצטרכו לספק הוא את שמכם המלא ותאריך הלידה שלכם.

בנוסף, תוכלו לפנות למיטב דרך המייל שלהם meitav@idf.gov.il או דרך אתר האינטרנט "מתגייסים", בו ניתן לעלות פניות בנושאים שונים אחרי שהתחברתם לפרופיל האישי שלכם.  

תגובות