פסטיבל יותר: נתן גושן בטיפים לחיילים ולמועמדים לגיוס . צילום: יח"צ יחד למען החיילים

פסטיבל יותר: נתן גושן בטיפים לחיילים ולמועמדים לגיוס

המלשבים שאוטוטו מתגייסים בחרו בנתן גושן, סטטיק ובן אל, הדג נחש וקפה שחור חזק כאל אומנים האוהבים ביותר שהופיעו אתמול בפסטיבל המתגייסים של "יותר"

אתמול (ד') התקיים בפעם ה13 פסטיבל המשלבים הגדול, פסטיבל יותר, אלפי בני נוער הגיעו לפארק הירקון בשעות הצהריים בכדי לחגוג בפעם האחרונה לפני הגיוס. כל מתגייסי שנתון 1999, 200,000 במספר, הגיעו לפסטיבל צבאי בכדי לשמוע פרטים אחרונים לפני הגיוס וגם להנות מהופעות של הזמרים שהם הכי אוהבים. 

עוד בערוץ על מדים:

במתחם המלשבים יכלו למצוא אוהלי הסברה על כל החיילות בצבא, לשמוע פרטים על השיבוץ שקיבלו, ולקבל עזרה מנציגי מיטב לאלו שהיו קצת פחות מרוצים ממנו. חיילים מכל זרועות והתפקידים הסתובבו וענו על שאלות ונתנו המלצות וטיפים למתגייסים המיועדים. חוץ מאוהלי הצבא המלשבים גם נהנו מתחנות של משחקים וזכו בפריטים שווים לגיוס. 

20 אלף בני נוער הגיעו לפסטיבל
20 אלף בני נוער הגיעו לפסטיבל © יחצ יחד למען החייל

את כל הפסטיבל ליוו גם הופעות של מיטב אומני המוזיקה הישראלית שנבחרו על ידי הצעירים כאל האומנים האהבים ביותר. את המופע פתחו הלהקות הצבאיות ומיד אחרי עלו הצמד קפה שחור חזק שנבחרו בפעם השנייה להגיע לאירוע, "מאוד כיף ומאוד מרגש להיות פה פעם שנייה ברציפות, זה כבוד גדול".

© יחצ יחד למען החיילים

אחרי הצמד עלה לבמה לא אחר מאשר נתן גושן שגם הוא נורא מתרגש מהבחירה בו על ידי המלשבים. הוא נזכר בתקופת הצבא וסיפר כמה היה משמעותי התפקיד שלו בתור לוחם בגבעתי, ונתן טיפים למשלבים "לזכור שאלו שלוש שנים שאנחנו תורמים, ולזכור שזה רק חוויות טובות ולזכור שזה מתחיל ונגמר. להיות תמיד במצב רוח טוב ולא להיכנס לשביזות מיותרת." 

© יחצ יחד למען החיילים

עוד אומנים שזכו להיות בחירת הקהל היו כמובן הצמד סטטיק ובן אל, שבשביל אחד מהצמד מדובר פה בסגירת מעגל, הוא הופיע על אותה הבמה בעבר כחייל בלהקה צבאית והוא עלה אתמול בתור האומן האהוב ביותר. אנחנו כמובן מדברים על בן אל תבורי שלקח חלק במופע לפני שלוש שנים.  והאחרונים שעלו לבמה היו להקת הדג נחש שגם היא הגיעה בפעם השניייה ברציפות בזכות המלשבים. 

© יחצ יחד למען החיילים
תגובות