טור אישי: "אני בחרתי במקום הנכון". באדיבות דובר צה"ל

טור אישי: "אני בחרתי במקום הנכון"

"לדמיין כיצד אני הופך למשמעותי לא פחות בשביל החיילים שלי. ולדעת שעכשיו האחריות על האנשים ועל ביטחון המדינה מוטלת עליי" •טורו האישי של סג"ם א' מיחדת יהל"ם, שמספר באומץ רב על התהליך שעבר במהלך שירותו.

אתמול,יום חמישי ה- 25 באוקטובר 2018, התקיים טקס סיום קק״ץ אחוד מחזור 52 בו קיבלו את דרגות הקצונה בטקס חגיגי הקצינים הקרביים הבאים לאחר הכשרה מאתגרת שאורכה כשבעה חודשים. סג"ם א' בטור אישי ומרגש על הדרך הארוכה שעבר.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

היי לכולם, שמי א' בן 21, משרת ביחידת יהל''ם (יחידת ההנדסה למשימות מיוחדות) מפלגת ס''פיר.
לפני גיוסי לצה''ל היו לי התלבטויות רבות לגבי השירות הצבאי שלי, היו לי כל מיני כיוונים ומיונים להרבה יחידות, אך בסוף בחרתי ללכת בכל הכוח על גיוס ליהל״ם.
נלחמתי בכדי לקבל מיונים וכשסוף סוף הגעתי ליחידה הבנתי מהר מאוד שאני מגיע למקום שהכי מתאים לי!
מקום עם הרבה עשייה, יחידה מיוחדת שנמצאת בכל מקום ובכל זמן!
יחידה עם פעילויות ומשימות מורכבות, שילוב של אמצעים ויכולות ייחודיות שקיימות רק לחיל ההנדסה.

החברים שהכרתי הפכו להיות המשפחה שלי, בין אם מדובר בחיילים ששירתו לצידי או בין אם מדובר במפקדיי. כולם ליווי אותי לאורך כל הדרך וחיזקו אצלי את התחושה שאני בחרתי במקום הנכון.
ההחלטה לצאת לקצונה עלתה במוחי עוד בתחילת הדרך, הרצון שלי לפקד, הזכות להשפיע, הזכות לקחת חלק בהטבעת חותמי כבן אדם על מערך כל כך מיוחד ולהשריש בהם את הרצון ליותר, את הרצון להיות הכי טובים וכל הזמן להשתפר.

4a5bb9ef84767
© באדיבות דובר צהל

היציאה לבה''ד 1 לא הייתה קלה, אך במבט לאחור התהליך שעברתי, המבצעיים בהם זכיתי לקחת חלק, הכשרות הלחימה וההרצאות שהעשירו אותי לתפקיד פיקודי נתנו לי זווית ראייה רחבה ובוגרת יותר על החיים והעניקו לי כלים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר!
היום, בטקס הסיום של הקורס. בו אני סוף סוף מקבל את סיכת המ''מ ואת דרגות הקצונה שלי, אני גאה לצעוד על רחבת המסדרים עם הדרגות על הכתפיים, להסתכל קדימה- ולראות.
לראות את המשפחה שלי, לראות את המפקדים שלי שגאים בי, להיזכר במפקדים הראשונים שלי מהטירונות ולדמיין כיצד אני הופך למשמעותי לא פחות בשביל החיילים שלי.
ולדעת שעכשיו האחריות על האנשים ועל ביטחון המדינה מוטלת עליי.

 
תגובות