חייל, עבור למצב בחירות: נהלי ההצבעה בבסיסים. צילום: fotolia

חייל, עבור למצב בחירות: נהלי ההצבעה בבסיסים

ביום שלישי הקרוב, ה-30 באוקטובר, יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות. איך תוכלו להצביע, איפה ומתי? כל הפרטים בכתבה שלפניכם!

אחרי שראינו כל כך הרבה שלטים בעיר שלנו של כל המועמדים הגיע תורנו להחליט ולהצביע. בעוד שהתלמידים ו(רוב) האנשים המבוגרים לא עובדים ביום זה שמוגדר כשבתון, אתם, החיילים, כן נמאצאים בבסיסים. ואם זהלא מספיק - חלקכם מצבע בפעם הראשונה, לכן חשוב לדעת קצת על נוהל ההצבעה ואיך עושים את זה.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

קלפיות צבאיות

ביום שלישי יערכו בחירות לרשויות המקומיות, על מנת לאפשר לחיילים להצביע יוקמו קלפיות צבאיות ביחידות צה"ל, כידוע כל אזרח זכאי להצביע ולכן יוקמו מאות קלפיות. אם אתם נמצאים במקום מגוריכם אתם יכולים להצביע בקלפי העירוני.  אך לא תוכלו להצביע פעמיים - גם בעיר וגם בבסיס.

7831d506b198b
 © דובר צה"ל

איך מצבעים?

ההצבעה בקלפי הצבאי שונה, מכיוון שיש מספר מועמדים גדול מרחבי הארץ, ההצבעה מתנהלת כך- אתם תקבלו פתק ריק ובו תרשמו את בחירתכם. אל דאגה - אתם תקבלו מראש את רשימת מועמדים מכל האזורים בארץ וכך תוכלו לבחור למי להצביע. ביחידות ממונה קצין שאחראי על ההצבעות וכמובן שיוכל לעזור לכם בנושא הקלפי.

מתי מצביעים?

ההצבעות מתקיימות ביום שלישי הקרוב, בכל יחידה הקלפיות יכולות להיפתח בשעות שונות לכן בדקו את המיקום של הקלפיות ואת הזמן בו הם פותחים. הקלפיות יפתחו החל מהשעה 8:00 עד 21:00.

 

 
תגובות