הצצה פנימה: בואו לראות היכן תעברו את הטירונות בצנחנים. צילום: באדיבות דובר צה"ל

הצצה פנימה: בואו לראות היכן תעברו את הטירונות בצנחנים

היום (יום ה') מתגייסים המלש"בים לחטיבת הצנחנים של צה"ל, העומדים להגיע לבסיס האימונים של חטיבת הצנחנים. מכירים מישהו שמתגייס? מתגייסים בעצמכם? בואו לראות כיצד נראה הבסיס מבפנים!

יום הגיוס של חטיבת הצנחנים במחזור גיוסי יולי-אוגוסט הגיע. הסקרנות עצומה - אתם רוצים לדעת לאן תגיעו, איך יהיה בסיס האימונים, מה יש בו ומה מצפה לכם. לכן, במיוחד בשביל יום הגיוס שנערך היום (יום ה'), בואו לראות הצצה לאיך נראה בסיס האימונים של חטיבת הצנחנים מבפנים!

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

היום (יום ה') נערך יום גיוס של חטיבת הצנחנים במסגרת גיוסי יולי-אוגוסט לצה"ל. המתגייסים הטריים צפויים להגיע לבא"ח צנחנים - בסיס האימונים של חטיבת הצנחנים. הבסיס נמצא במחנה איתן באזור קריית גת. ההכשרה בחטיבה זו נערכת במסגרת בסיס סגור, כלומר לא כל יום חוזרים הביתה. 

© דובר צה"ל

בסיס האימונים במקומו הנוכחי נבנה בשנת 2001 בהובלת האמריקאים, ולכן הרחוב הראשי בו נקרא main street (רחוב ראשי באנגלית). דבר ייחודי נוסף בבסיס זה הוא שמגוריו בנויים בצורה של חצי מעגל ומול חדרי הטירונים נמצאים חדרי המפקדים. בכל חדר ישנים 16 חיילים.

הקליקו על הודעות הווטסאפ בסרטון והכירו את הבסיס מקרוב!

בבסיס תוכלו למצוא אפסנאות, נשקייה, חדר אוכל, משרדי תנאי שירות, בית כנסת, כוורת ומרפאה. בנוסף, ישנם מטווחים, מגרשי בחמ״ס (בוחן מסלול), אולם ספורט, חדר כושר, מגרש כדורסל וכדורגל, סימולטור קליעה ועוד.
רוצים לראות איך כל המקומות האלו נראים מבפנים? צפו וגלו!

 

הסרטון באדיבות דובר צה"ל

תגובות