לפני המעבדה: האפליקציה שבודקת לכם את המכשיר. צילום: צילום מסך מהאפליקציה

לפני המעבדה: האפליקציה שבודקת לכם את המכשיר

כולנו שונאים כשהמכשיר שלנו לא עובד. אנחנו כועסים ומתכננים לשבור חיסכון בשביל לתקן את הבעיה. חכו שנייה, יש עוד אפשרות טובה. אפליקציה שבודקת את המכשיר. כל הפרטים

הסמארטפון איטי, האפליקציות לא עובדות, אין לכם מושג למה, וקשה לכם למצוא את הזמן לחכות ולשלם במעבדת מכשירים כדי לבדוק את הסיפור. מה אפשר לעשות? חברת סלדון פיתחה את אפליקציית "Phonetester" הישראלית, חינמית והיחידה הבודקת את המסך, רכיבי התקשורת, החיישנים, והמצלמות השונות. בקצרה - את תקינות המכשיר. אבל האם אכן עובדת ומשתלמת עבורנו? הורדנו את האפליקצייה כדי לבדוק זאת. 

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

טרום-הבדיקה

קודם כל, כמו כל אפליקצייה יש להוריד אותה מחנות האפליקציות את האפליקציה "Phonetester". כרגע היא זמינה רק באנדרואיד אך בקרוב תהיה זמינה גם באייפון. לאחר מכן יש להפעיל את כפתורי ה-"Wi-Fi" ,"GPS" ו"Bluetooth" בכדי שתזהה האפליקצייה שפועלות, כי אחרת יחשיב המכשיר כי לא תקינות וכל פעם שאתם לא מצליחים במכשיר לעשות את הפעולה הנדרשת לחצו על המילה "הבא", בכל מקרה בשביל להמשיך בתהליך. 

© צילום מסך מהאפליקציה

תהליך הבדיקה

תהליך הבדיקה של המכשיר מאוד פשוט, ברובו אנו לא עושים כלום והוא בנוי מארבעה שלבים."בדיקת המסך" - השלב הראשון, והדבר היחיד שעלינו לעשות הוא לעבור עם האצבע שלנו על המסך ו"לצבוע" אותו. בשלב השני, "בדיקת רשת" ובשלב השלישי "בדיקת חיישנים" לא עושים דבר, רק מחכים שעל כל האייקונים הקשורים לבדיקה יש סימן "איקס" או "וי" ולוחצים על "הבא" שנגמרות הבדיקות.

© צילום מסך מהאפליקציה

בשלב הרביעי והאחרון "בדיקת המצלמה" הדבר היחיד שצריך לעשות הוא לצלם תמונה רגילה עם הפנים שלכם או של אחרים, ותמונה עצמית. וזהו, הבדיקה הסתיימה. אם הכל בסדר במכשיר יהיה כתוב "הבדיקה הושלמה בהצלחה", ואם לא יהיה כתוב "נתגלו תקלות בבדיקה" ותוכלו ליצור קשר למטה ונציג יחזור אליכם בעזרה.

© צילום מסך מהאפליקציה

האפליקציה מספקת לחלוטין ואתם יכולים להוריד אותה כרגע בחנות האנדרואיד. לדעתכם תורידו? ספרו לנו!

תגובות