"ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!", הסרטונים הוויראלים. צילום: צילום מסך מהסרטון

"ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!", הסרטונים הוויראלים

צוק איתן לא נגמר, המבצע מתקדם, ולראות סוף עוד רחוק. כבר הספקנו לתת לכם סרטונים וויראלים בנושא הזה, אבל אנחנו רוצים לתת לכם עוד כמה, מעוררי השראה

כבר הספקנו להראות לך סרטונים הסברה לגבי המצב הקיים בין ישראל לחמאס וכבר הספקנו להראות לכם סרטונים שכולם רואים בנושא, אבל מצאנו עבורכם עוד סרטונים כאלו, שאתם חייבים לראות. אז, לפקוח עיניים ולראות, מה הפעם אפשר להוסיף?

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד: 

הסיבות לסמוך על ישראל

סרטון שהוא ממש לא חדש, אפילו אפשר להגיד שהוא הספיק לאסוף אבק, אבל לאחרונה, המון מדברים עליו. בסרטון אפשר לראות טיעונים חזקים נגד כל מי שתוקף את ישראל, כל מי שנגד ישראל, לא משנה איך. בסרטון היא נותנת לנו את הסיבות למה צריך לסמוך על ישראל ולא על אף אחד אחר, כשהיא נותנת סיבות היסטוריות, דתיות ומדיניות. אז, מה יש לכם להגיד עכשיו? גם מרק טווין מציין זאת!

Post by ‎צחי רם‎.

קצין שיודע מה הוא עושה

בסרטון הבא אפשר לראות קצין ישראלי בחיכוך של ישראלים ופלסטינים. הקצין מסביר לא פעם לאנשים שמצלמים אותו שהוא מגן על הישראלים, על העם שלו ומה פתאום שהוא יגן על אנשים שלא ראויים להגנה החשובה הזאת. עד כמה שאפשר להסכים איתו או להתנגד אליו, יפה מאוד לראות את התגובה שלו ואת צורת ההתנהלות הזאת. אתם חייבים לראות את זה.

אז, ספרו לנו, מה דעתכם?

תגובות