לכבוד ט"ו באב: אפליקציות רומנטיות במיוחד.

לכבוד ט"ו באב: אפליקציות רומנטיות במיוחד

יום האהבה הגיע- זוגות דביקים מתמיד, רווקות בדיכאון ורווקים בשיגעון, אז מה חסר? קיבצנו לכם את מיטב האפליקציות שיכולות לרגש אתכם ואולי אפילו לגרום לכם להתאהב.

יום אהבה כמעט חלף לו, אבל עדיין אנחנו מציעים לכם להקשיב. יש אפליקציות שיעזרו לכם בכל הקשור לאהבה. בין אם זה לבדוק שאתם מתאימים, לבחון אתכם או סתם ציטוטים מגניבים. הנה שלושת האפליקציות שיעזרו לכם בחיי האהבה.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

The Test

זוג שרוצים לבדוק כמה מכירים אחד את השני? סתם חברים טובים שרוצים לראות אם הצד השני מקשיב? האפליקצייה הזאת בשבילכם! 

The Test הוא מעין שאלון עם שאלות בסגנון "חברה גדולה מציע לך מיליון דולר בשביל לקעקע את השם שלה על הגב שלך, מה תעשה?" -  שבו עליכם לענות מה הייתם עושים. כאשר אתם משחקים עם חבר נוסף שמטרתו לנחש מה עניתם, וכך לראות עד כמה הוא מכיר אתכם, ולהיפך. בסוף השאלון ניתן הציון, מ-0 עד 100, שקובע באמת, עד כמה אתם מכירים אחד את השני. רומנטי, אה?

להורדה למכשירי אפל ולמכשירי אנדרואיד.

מחשבון האהבה 

אם אתם דלוקים על מישהו ולא יודעים עד כמה אתם מתאימים או סתם רוצים לראות איך זה היה נראה אם הייתם ביחד, מחשבון האהבה זאת התשובה.

אם תחפשו בחנות האפליקציות את המילה "אהבה" זאת האופציה הראשונה שתראו (כמובו בהמון גרסאות). איך זה עובד? פשוט מאוד, מכניסים את השמות המלאים של מועמדי ההתאמה, לוחצים על "המשך" ומגלים בכמה אחוזים אתם מתאימים! בנוסף לאחוזים מקבלים תיאור איך חיי הזוגיות הללו יראו (ומניסיון, מדובר בנתונים נכונים להפליא).

אתם מוזמנים להוריד כל סוג של מחשבון אהבה הקיים בחנות המכשיר שלכם!

Love Quotes

דמיינו את הסיטואציה הבאה - אתם מדברים עם יקיר לבכם כאשר מתחילים הדיבורים הרומנטיים, בעיה - אתם לא טובים כל כך בלדבר רומנטי, ולצורך זה עונה האפליקצייה!

ב-Love Quotes קיים מאגר ענק של משפטי אהבה וציטוטים רומנטיים, ובסוגים שונים, החל מפלרטטני ועד מצחיק, והכל תחת קורת גג אחת -אהבה. אז אם באמת נתקלתם באותה סיטואציה, היכנסו לאפליקצייה בחרו את הציטוט המתאים והנה אתם רומנטיים! האפליקצייה בנויה בצורה טיפה מסורבלת, אך עדיין מספקת את הסחורה. 

להורדה למכשירי אפל ולמכשירי אנדרואיד.

אז קדימה ציפורי אהבה שלנו, למה אתם מחכים?! הורידו את האפליקציות וספרו לנו מה דעתכם!

תגובות