המכשירים הסינים אולי לא מוכרים, אך לא פחות טובים. Ascend P7. צילום: צילום יחסי ציבור

המכשירים הסינים אולי לא מוכרים, אך לא פחות טובים

הם זולים יותר, חזקים יותר ונוחים יותר. אימפריית הסמארטפונים הסינית הולכת וגדלה. לא, אנחנו לא מדברים רק על סמסונג. מסתבר שיש מתחרים חדשים בשוק, והם ראויים לכבוד. כל הפרטים

לפני זמן רב, כאשר מכשיר נייד נשלף נחשב המצאת המאה, הסינים שלטו. שנים רבות עברו מאז, ואנו נמצאים בתקופת הסמארט - הכל מהיר, זמין ובמרחק נגיעה. החברות הסיניות לא עמדו בקצב, ורובן קרסו. בימים שבהם הענקים הם סמסונג, אפל ועוד, לא יזיק לשוק הסלולר רענון סיני. בחרנו לכם את מכשירי הדגל הטובים ביותר של החברות הסיניות שהצליחו לזעזע את השוק, ואפילו גברו על חלק גדול מהחברות השולטות.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

Ascend P7 של Huawei

בהשקת מכשירה החדש, ה-Ascend P7, הצליחה Huawei להמם את המתחרים. עם מעבד 4 ליבות של GHz1.8, מצלמה של 13 מגה פיקסל, ועובי של 6.5 מ"מ (יותר דק מהאייפון S5!) היא נותנת חתיכת פייט. אבל זה לא הכל, המכשיר נמכר במחיר של 449 אירו, שזה בערך 2,060 ₪, מה שיחסית זול למתחרים אחרים בשוק.

 

בנוסף, מסתבר כי המכשיר באופן ממוצע קר יותר ממכשירים אחרים בשוק (הגלאקסי הלוהט למשל), באמצעות מערכת קירור מתוחכמת המורכבת בין השאר מג'ל קירור ייחודי. מכשיר ה-Ascend P7 משמש כפיתרון הטוב ביותר לקהל המחפש מכשיר טוב, ובמחיר הגיוני.

MX3 של Meizu

עוד ענקית סינית היא חברת Meizu אשר החלה לפרוץ לשוק המערבי עם מכשירה ה-MX3, אשר מציעה את הנתונים הסטנדרטים במחירים נוחים. מדובר במצלמת 8 מגה פיקסל, מעבד 4 ליבות של GHz1.6, ועובי של 9.1 מ"מ. המכשיר אינו טוב יותר משאר מכשירי הדגל בשוק, אך סביר מאוד, ופרקטי מבחינת מחיר. מה שמייחד את ה-MX3 היא הפשטות האלגנטית של מערכת ההפעלה, Flyme 3.0 שהיא למעשה ROM המבוסס על  אנדרואיד 4.2.

 

במכשיר קיימים גם פיצ'רים שבאמת שימושיים ליום יום, בניגוד למכשירים המתחרים, כמו מערכת אודיו ייעודית מתקדמת, אשר טובה הרבה יותר ממכשירים מתחרים. מה שבטוח, ה-MX3 לא פראייר, ואסור לזלזל ביכולותיו. 

Mi4 של Xiaomi

וכמובן, את הטוב השארנו לסוף. ה-Xiaomi היא כרגע יצרנית הסמארטפונים המובילה בסין, לאחר שעקפה את סמסונג בחודשים האחרונים לפי סקר שביצע מכון המחקר Canalys. בנוסף, בחודש האחרון השיקה החברה את ה-Mi4, המכשיר החזק בעולם. עם מעבד מרובע ליבות של 2.5GHz, מחזיק המכשיר בתואר הנכסף. זאת בנוסף למצלמת 13 מגה פיקסל, ומערכת ההפעלה החדשה MIUI v6 אשר מבוססת על אנדרואיד KitKat 4.4.

 

אחד מהיתרונות הייחודים של המכשיר הוא הסוללה, כאשר מדובר בקיבולת של mAh3080 (סוללה חזקה מאוד יחסית לשאר המתחרים), וטכנולוגיית טעינה מהירה שלפיה תוך שעתיים וחצי ניתן להגיע מ-0% ל-100%! לסיכום, מכשיר ה- Mi4  הינו אחד המכשירים הטובים ביותר כרגע, ומשמש כחזק ביותר מבחינת מעבד.

SO -  ספרו לנו, מה אתם הכי אוהבים?

תגובות