פרוגי אתכם בכל מקום: גרסת מובייל יצאה לאוויר.

פרוגי אתכם בכל מקום: גרסת מובייל יצאה לאוויר

אם עוד לא ידעתם או לא העזתם, זה הזמן לחוות הכל מחדש. במסגרת שינויים רבים שאנחנו מבצעים באתר, קבלו את הבשורה הראשונה: אתר סלולרי מהיר, נוח ומאפשר חוויית גלישה טובה מהרגיל. ומה בנוגע לאפליקציות? כל הפרטים

הייתם מאמינים שרק השבוע הוצאנו את גרסת המובייל של פרוגי? אנחנו לא מאמינים. אבל בשבת האחרונה סוף סוף זה קרה: השקנו את גרסת הסלולר של פרוגי, ומעתה אפשר לגלוש בכל מקום ובכל זמן בנוחות ובמהירות. אפילו הרבה יותר כיף לגלוש במותאם מאשר באתר הרגיל. 

גרסת הסלולר מאפשרת גלישה בכל העמודים והדפים של האתר הרגיל, כל ערוצי התוכן, כולל ה-VOD וצפייה בווידיאו בכל מכשיר התומך ב-HTML5 - אנדרואיד, iOS ונוספים. יש אפשרות לחזור לאתר הרגיל באמצעות התפריט באתר המותאם. האתר תומך גם במכשירים ברזולוציות נמוכות, החל מ-240 פיקסל לרוחב. האתר המותאם יעבוד למכשירים עד 854 פיקסל לרוחב. טאבלטים ואייפדים ומכשירים בעלי מסכים רחבים - יועברו לאתר הרגיל.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

אז מה עוד באופק בתחום הסלולר אתם שואלים? אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון וכן שירותי תוכן ווידיאו נוספים הקשורים לעולם הנוער - סדרות וסרטים בצפייה ישירה. שווה להישאר מעודכנים. והכי חשוב, אל תשכחו להוסיף אותנו במועדפים כדי שיהיה לכם יותר קל להיכנס לאתר המותאם ולהתעדכן בכל מה שחם, רלוונטי וקשור לעולם הנוער והצעירים. כי אנחנו כאן שלכם ובשבילכם:

תגיות
תגובות