חמישה סודות בסקיירים שכנראה לא מצאתם!. צילום: צילום מסך מהאתר המשחק

חמישה סודות בסקיירים שכנראה לא מצאתם!

סקיירים הוא משחק כל כך ענקי שתוכלו לחקור את המשחק במשך ימים ושעות ועדיין לא לראות הכל גם אם תהרגו כל דרקון, ותצטרפו לכל גילדה ותשלימו כל משימה למשחק יהיה עוד סודות שלא תראו!

סקיירים הוא משחק כל כך ענקי שתוכלו לחקור את המשחק במשך ימים ושעות ועדיין לא לראות הכל. גם אם תהרגו כל דרקון, תצטרפו לכל גילדה, ותשלימו כל משימה - למשחק יהיה עוד סודות שלא ראיתם ופיספסתם. הנה 5 סודות של סקיירים שכנראה לא ידעתם עליהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Notched Pickaxe - Mincraft easter egg?

לאחר שדיברתם עם הדרקון Paarthurnax שנמצא ב-Throat Of The World המשיכו לעלות במעלה ההר, אולי גם תרצו שהעוזר שלכם יחכה לכם למטה אחרת הוא ייפול מההר וימות. אתם תצטרכו לקפוץ מעל אבנים גדולים שאתם עוד לא מוכנים בשבילהם עדיין. בקצה ההר תמצאו Notched Pickaxe ושני אזורי חציבה. אחד של Ebony ואחד של Malachite.

Choose Your Own Adventure 

כשאתם עושים משימות סביב סקיירים, אתם שוכחים לעצור ולקרוא ספרים אז ועכשיו. אז למה לא לקחת הפסקה נעימה ולקחת חלק מהרפתקאה בספר! הספר Kolb and the Dragon: A book for Nord Boys, הוא דווקא ספר בסגנון בחירת ההרפתקאה בסגנון ספרותי. זה לא ממש קל כמו שזה נשמע. 

 

Infinite Arrow Trick

הסוד הזה הוא חובה לגנבים שמשתמשים בחץ וקשת. מצאו NPC שמדי פעם מתאמן בחץ וקשת על יעד דמה, ותגנבו ממנו את החיצים שלו, תשימו אצלו חץ אחד בעל איכות גבוהה. וה-NPC יירה יותר מחץ אחד מאותו סוג שאתם שמתם אצלו, מה שייתן לכם הזדמנות לאסוף את החיצים ולזכות בהם.

The Headless Horseman

אחד הסודות היותר מפחידים במשחק, תוכלו למצוא את ה-Headless Horseman נודד בפראיות על סוס הרפאים שלו. הוא יכול להיות קשה לאיתור, אך אם ותצליחו למצוא אותו ולעקוב אחריו לאיזור הסופי שלו, תוכלו למצוא את עצמכם ב-Hamvir’s Rest,  ביחד עם שלדים שלא כל כך ישמחו לראות אתכם. בהצלחה! 

The Chill: Winterhold’s Jail

הכלא של Winterhold מייצג את אחד המקומות הכי ערמומיים בסקיירים. מיקומו לרוב מוחמץ, כאשר הוא נמצא בקצה הצפוני של המפה, מעבר לקולג' של Winterhold. מערה זו היא למעשה כלא בשביל Winterhold, ומונח בו Frost Atronach בתור שומר. אם תוכלו למצוא את עצמכם שם אם אחד השומרים של Winterhold יעצור אתכם וישלח אתכם לשם, אך לא הייתי ממליץ על כך משום שכאשר תצאו תתוקפו על ידי שלושה Frost Atronachs.

מכירים סודות נוספים? ספרו לנו!

תגובות