לייב בלוגינג: כל הפרטים על האייפון 6 והאייפון 6 פלוס. צילום: צילום מסך מהסרטון

לייב בלוגינג: כל הפרטים על האייפון 6 והאייפון 6 פלוס

אפל הכריזה כי השם החדש הוא אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, היא סיפרה לנו על גדלים שונים ועל פיצ'רים חדשים. עכשיו נשאר להבין מתי אפשר לקנות, איך קשורים שעון וארנק לערב. הפרטים

אפל עתידה להכריז על המכשיר החדש שלה הערב (ג'). החלטנו לצפות באירוע הזה ולתת לכם עדכונים חמים מהאירוע, ישר אחרי שמכריזים. רוצים לדעת איך ייראה המכשיר החדש ומה יהיה בו? אם כן, קראו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רוצים לדעת מה השם החדש של המכשיר (הרי לפי השמועות אפילו השם לא יהיה אותו הדבר)? רוצים לדעת איך ייראה המכשיר המדובר? רוצים לדעת מה יהיה בו ולמה הוא כל כך מיוחד? אנחנו בלייב מעדכנים אתכם היישר מהאירוע. מוכנים? האירוע כמעט מתחיל. כל כמה דקות תעשו F5 בשביל לרענן, בכדי לקבל את העדכונים.

שם וגודל

הדבר הראשון, אייפון 6 והאייפון 6 פלוס. מעניין לא? כפי השמועות, הם מגעים בשני גדלים - 5.5 ו-4.7 אינץ'.

אייפון 6 ואייפון 6 פלוס

סוללה חזקה

העדכון הבא הוא חשוב יותר, הסוללה של המכשירים הללו עומדת להיות חזקה בהרבה יותר. הסוללה הרבה יותר חזקה, לכל מה שאפשר, אפשר לראות את ההבדלים בין אייפון 5S ל-6, בטבלה הזאת.

פיצ'ר מגניב ופרטים על מצלמה

בנוסף, יהיה אפשר לעשות שיחות על ה-WIFI. יתרה מזאת, המצלמה תהיה ברזולוציה של 8 מגהפיקסל בלבד, למרות שהם מציינים כי זה - 1.5 1.5µ pixels, מפתח צמצם של ƒ/2.2 - יותר מרשים. הם מדברים על משהו שנקרא "פיקסלי פוקוס", מה שאומר שהמכשירים האלו יהיו יכולים להתכוונן עם הפוקוס מהר יותר משאר המכשירים.

האייפון 6 כולל ייצוב תמונה דיגיטלי, ואילו בדומה לשאר המתחרים, האייפון 6 פלוס כולל ייצוב תמונה אופטי.

מתי אפשר לקנות?

יהיה אפשר לקנות את המכשיר בעוד 10 ימים בלבד. יתרה מזאת, iOS 8 יהיה זמין רק מאייפון 4S מה-17 לספטמבר, יומיים לפני קניית המכשיר!

יש מצב לארנק דיגטלי?

לאחר שהם סיימו לדבר על המכשירים החדשים, הם רוצים להחליף את הארנק שלנו גם למשהו דיגטלי. האם הם יצליחו? כנראה שכן, במה שנקרא Apple Pay.

ככה משלמים
ככה משלמים

אפל ווטצ' (שעון)

מה עכשיו? שעון אפל, בשם מיוחד כנראה ועם פיצ'רים מיוחדים. Apple Watch!

כמובן שאפשר לראות את השעה, מפות, שיחות, הודעות ועוד. אם לוחצים על כפתור "הבית" אפשר לקרוא לזה, מגיעים לעמוד הראשי, כמו שצריך. אפשר לשים את השעון כל הזמן, כמו שבאמת אמור להיות.

כולם החליטו לעמוד
כולם החליטו לעמוד
 
תגובות