איך להגן על הטלפון שלכם מפני פריצה והפצת תמונות?.

איך להגן על הטלפון שלכם מפני פריצה והפצת תמונות?

לאחר הדלפת תמונות העירום של המפורסמות שהתרחשה לאחרונה, כולנו הבנו שאנו לא מוגנים, או יותר נכון המכשירים הניידים שלנו. לכן, הנה המדריך המלא להגנה. חשוב מאוד

לא חסר חששות לגבי הסמארטפון שלנו. זה מתחיל משבירה פיזית ומגיע עד למחיקת נתונים, לכן אנחנו צריכים להיות מוכנים לנורא מכל, פריצה למכשיר. להלן כמה אפליקציות שיוכלו להגן על הסמארטפון ואולי אפילו להציל אותנו ממבוכה נוראית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Threema

אין אחד שלא כותב הודעות בווטסאפ, פייסבוק מסנג'ר ואפילו הודעות SMS. ישנם מקרים של תמונות עירום שמופצות ברשת עקב פריצה לשרתים של אפליקציות המסרים. בעזרת אפליקציית "Threema", זה לא יקרה.

האפליקציה, שקיימת בחנויות האפליקציות ועולה ₪7.80, היא אפליקציית הודעות מוצפנות ואבטחה גדולה, שמשרתת את משתמשיה בנאמנות ועבודתה היא לגרום לכך שרק המוען והנמען יראו את ההודעות שנשלחו.

מיד עם שליחת ההודעה, היא תימחק משרתי חברת האפליקציה, מה שגורם לנו להיות בטוחים שאף אחד אחר לא יגנוב לנו את התמונות ויעשה בהן שימוש לרעה. פיצ'ר נוסף שקיים באפליקציה, הוא שליחת הודעות באנונימיות מוחלטת. אם תפעיל את הפיצ'ר, הנמען לא ייראה את שמך, מספר הטלפון שלך וכתובת האימייל שלך.

 

זמינה גם באפסטור וגם בחנות האנדרואיד.

Applock

אפליקציה מעולה נוספת שתגן לכם על הטלפון בקלות היא האפליקציה החינמית "Applock" . מטרת האפליקציה פשוטה: להגן בסיסמה על תיקיות, משחקים, יישומים ואפליקציות – וכך למנוע גניבת תמונות וחדירה לפרטיות. ניתן להגדיר סיסמה לכל אחת מתיקיות המכשיר, למשחקיו, לתיקיית אנשי הקשר, לחנות האנדרואיד, וכן על התיקייה הקדושה ביותר שקיימת בכל מכשיר: תיקיית התמונות.

ניתן גם להסתיר את סמל האפליקציה מתפריט האפליקציות הקיימות במכיר, וכך להפחיד חשדות בקרב מי שמחטט לכם בטלפון.אופציה נוספת באפליקציה היא הכספת, שאליה ניתן להכניס תמונות ספציפיות שלא תרצו שאף אחד יראה, בצורה הבטחונית ביותר, בנוסף לסיסמא כמובן. 

זמינה בחנות אנדרואיד. באפסטור קיים משהו דומה, אפשר לנסות.

לסיום, אנו ממליצים גם לא לשכוח לעשות את הדבר הפשוט ביותר – להגן על הטלפון בסיסמה! זכרו, כללים לסיסמה טובה: שילוב של אותיות גדולות, קטנות, מספרים וסמלים. רצוי לא להכניס פרטים שלכם בסיסמה כמו שמכם, מספר הטלפון, תאריך הלידה ועוד – הפורצים עולים על זה מהר.

תגובות