הטאקי של צוקרברג: ה"וי" בווטסאפ שינה צבע לכחול. צילום מסך

הטאקי של צוקרברג: ה"וי" בווטסאפ שינה צבע לכחול

נראה שפייסבוק עושה רק טוב לווטסאפ. אחרי השינוי החדש שעשתה, אפשר לדעת מי מסנן ומי מתעלם ממך. אגב, הנראה לאחרונה כבר לא רלוונטי. רוצים לדעת למה?

העדכון החדש של האפליקצייה הכי שימושית בעולם, "WhatsApp", הולך לשנות את כולה. עכשיו סוף סוף נדע אם מסננים אותנו או מתעלמים מאיתנו, גם אחרי שהורידו את "הנראה לאחרונה".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז ככה, אם עד עכשיו שלחתם הודעה בפרטי והייתם רגילים ל- V האחד ואז לשני, אז אתם צריכים להתרגל לזה שהם גם נצבעים בכחול. מה זאת אומרת? כשאתם שולחים הודעה בפרטי ויש לצדה V זה אומר שההודעה נשלחה, שיש V שני זה אומר שהנמען קיבל את ההודעה. אל תטעו, הוא רק קיבל את ההודעה הוא לא בטוח קרא אותה. כששני סימני ה-V מסומנים בכחול אז הנמען קרא, אם הוא לא ענה אתם יכולים לדעת בוודאות שלא בא לו עליכם.

יש מישהו שאין לו ווטסאפ?
יש מישהו שאין לו ווטסאפ? © פייסבוק

גם בקבוצות החברים ובעבודה אתם יכולים לדעת אם לא מתייחסים אליכם. אם עד היום הייתם שואלים בקבוצת החברים "מה עושים היום?" ואף אחד לא עונה, הם יכלו להסיר אחריו אחר כך למרות שהם ראו. אבל לא עוד, כאשר אתם שולחים הודעה בקבוצה אתם יכולים גם לראות מי קרא אותה.

הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי!

אל תתבלבלו
אל תתבלבלו © אינסטגרם

לא צריך להיות גאונים בשביל זה, פשוט תלחצו על ההודעה ששלחתם לחיצה ארוכה ותלחצו על מידע - שם תיפתח לכם הרשימה שמצולמת למטה ותוכלו לבדוק מי ראה את ההודעה שלכם. פשוט וקל.

כרגע האפשרות הזאת שאתם יכולים לראות אם קראו את ההודעה שלכם או לא עובדת רק בחלק מהמשתמשים, כל השאר פשוט צריכים לעדכן את אפליקציית הווטסאפ ואז גם להם תהיה את האפשרות.

איזה כיף שהוציאו את זה, עכשיו לא נהיה תלויים באויר ונוכל לראות מתי קראו את ההודעה שלנו ומתי לא.לכל המסננים למיניהם – תיזהרו!

 

 

 

תגובות