ה-"אשקלון וויזר", המתחרה הישראלי של הגוגל גלאס. צילום: צילום מסך מהסרטון

ה-"אשקלון וויזר", המתחרה הישראלי של הגוגל גלאס

המתחרה של גוגל גלאס, בצבעים כחול לבן. הסיבה שזה יותר טוב? הוא הרבה יותר פונקציונאלי וזול. אז מהו באמת ה- "אשקלון וויזר"? כל הפרטים

ה-"Ashkelon Visor" הינו מוצר הפועל ככלי עזר, ללא חומרה נפרדת משל עצמו. הוא בנוי ככובע מצחייה, בעל כיס פנימי אליו ניתן לחבר את הסמארטפון האישי. לווייזר מחוברת גם עדשה חכמה מתכווננת, שעל גביה מוקרנת מערכת התצוגה העילית Augmented Reality על ידי עדשה חכמה פנימית.

המערכת כולה מופעלת באמצעות אפליקציה חינמית שמפתחת החברה. בשוק הטכנולוגי קיימים כיום מתחרים המתבססים על מערכת תצוגה עילית, שהמוכר מבניהם הוא ה"גוגל גלאס", אולם רובם עדיין נמצאים בשלבי פיתוח וטרם הושקו באופן רשמי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד היתרונות הבולטים של ה-Ashkelon Visor על פני המתחרים הוא המחיר. "אנחנו מציעים מחיר המהווה כמאית אחת בלבד מהמחירים המוצעים על ידי המתחרים; בעוד שחברת "גוגל" עתידה למכור את ה"גלאס" בכ-2,000 דולר, מחיר ה-ווייזר" יעמוד על 20 דולר בלבד. מיזוג בין מציאות לבין טכנולוגיה יהיה ללא ספק חלק בלתי נפרד מחיינו היומיומיים בעתיד!" אומר גולדשטיין.

אז ככה זה נראה
 

למה אשקלון? "גדלתי באשקלון ואני רוצה לשים את אשקלון על המפה, אני רוצה שכל העולם יידע שיש כאן עיר יפה. לרוב המוצרים המתחרים בשוק יש שמות מוזרים, אבל המילה "אשקלון" למישהו שהוא לא ישראלי ולא מכיר, אשקלון נשמעת כמו שם טכנולוגי מדהים למוצר" אומר גולדשטיין.

© צילום מסך מהסרטון

"בעוד חודשיים הרעיון הזה יעלה לאתר גיוס ההמונים קיקסטארטר ועכשיו אנחנו אוספים קהל של תומכים בפרויקט. הפוטנציאל שאני רואה לזה הוא מיליוני וייזרים שנמכרים בחנות של אביזרים לטלפונים. כמו שקונים נרתיק לטלפון, קונים וייזר לטלפון, שיותאם אישית לכל סמראטפון.

בשלב הזה, זה אולי נראה מעט מגושם כי זה עדיין בשלבי פיתוח ראשוני אבל כבר יש מתעניינים. היו רופאים שהתעניינו בזה וגם מישהו שקשור לגורמים צבאיים שהתעניין ואמר שבמקום שישלמו אלפי דולרים לגוגל הם יוכלו לרכוש את זה במחיר זול לכל חייל", סיפר גולדשטיין.

© צילום מסך מהסרטון

ממבט ראשוני נראה, כי האשקלון וויזר אינו עוד חיקוי מתאמץ לגוגל גלאס, אלא מתחרה ראוי שהולך לעשות כל ישראלי גאה אם יצא לפועל. אז האם בני גולדשטיין יצליח בתוכנית לזעזע את השוק? ניתן לכם להחליט.

תגובות