יש מצב שמישהו מבטל את ה-V הכחול? איך עושים את זה? . צילום: שני ששון

יש מצב שמישהו מבטל את ה-V הכחול? איך עושים את זה?

בשבוע שעבר כאשר השתחרר עדכן חדש לוואטספ, המאפשר לדעת מתי נצפתה בפועל ההודעה ששלחו לנו באמצעות וי כחול כפול. משתמשי אנדרואיד? חכו שניה, יש עוד אפשרות טובה. כל הפרטים

לפני שבוע, שחררה מפתחת אפליקציית וואטספ עדכון אוטומטי למכשירי אנדרואיד, iOS ו-Windows Phone המאפשר לדעת מתי נצפתה בפועל ההודעה שנשלחה. חלקנו כעסנו, חלקנו אהבנו - אך עכשיו יש פתרון חדש. מה הוא?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לשמחתם של חלקנו, החברה משחררת עדכון חדש המאפשר לבטל את האופציה דרך הגדרות המכשיר. אולם, האפשרות החדשה זמינה עבור משתמשי אנדרואיד בלבד ודורשת כעת הורדה והתקנה ידנית של קובץ ה-APK החדש, הזמין באתר.

לפני
לפני

לאחר שתתקינו את הקובץ, תתווסף לתפריט ההגדרות הפרטיות באפליקציה אפשרות להסרת ה-Read Receipts (אישורי קריאת הודעות). הסרת האפשרות תמנע מכם מלשלוח הודעות שאליהן מצורפים אישורי הקריאה להודעות, כך שלא תהיה לכם אפשרות לראות את ה- "וי" הכחול הכפול עוד וכך גם כל אלו המשוחחים עמכם באפליקציה.

אחרי
אחרי

לדברי Whatsapp, הודעות האישור ימשיכו להישלח באופן אוטומטי בשיחות קבוצתיות, אך היות והעדכון טרם נשלח לכל המשתמשים באופן סדיר דרך Google Play, ולשאר המכשירים בעלי מערכות הפעלה אחרת, ייתכן ונראה עוד שינויים באפשרויות הללו בעתיד.

תגובות