אפליקציות לחנוכה שיגרמו לאור גם בסמארטפון שלנו. צילום: צילום מסך מהסרטון

אפליקציות לחנוכה שיגרמו לאור גם בסמארטפון שלנו

לכבוד חג החנוכה אנו מציגים עבורכם אפליקציות שבאמצעותן תוכלו לשחק בסביבון, לשיר, להכין סופגניות, לביבות לברך ואפילו להדליק נרות. כל הפרטים

Dreidel – סביבון

רוצים לשחק בסביבון בדרך מהנה יותר, בדרך חווייתית יותר? רוצים להכין לביבות או/ סופגניות, אבל אין לכם את המתכון המתאים? סימן שהאפליקציה הזאת בדיוק עבורכם!

באפליקציה תוכלו לשחק עם סביבון במשחק משותף שיכול לכלול עד 4 משתתפים. כמו כן, תוכלו למצוא באפליקציה עוד בין היתר: ברכות להדלקת נרות, שירי חנוכה ואפילו מתכונים להכנת לביבות סופגניות. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם לאנדרואיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שיר אותי - חנוכה

באפליקציה תוכלו למצוא גלויה מיוחדת לחג החנוכה. כל מה שעליכם לעשות: למקם את הפנים שלכם\של מישהו אחר, ללחוץ על כפתור ההקלטה ולהשמיע קול, האפליקציה כבר תעשה בשבילכם את העבודה ותוכלו לשלוח גלויה מגניבה לבני משפחה ולחברים. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ל-iOS ולאנדרואיד.

חג החנוכה

האפליקציה מכילה שירים, ברכות, שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לחג. באפליקציה מצויים כל הברכות של חג החנוכה ותוספת של תהילים לחנוכה. רוצים לשמח את המשפחה והחברים? באפליקציה גם אפשרות לשלוח כרטיסי ברכה לחנוכה מהאוסף המצוי בה.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ל-iOS.

My Hanukkah

באפליקציה תוכלו למצוא חנוכייה, כאשר בכל יום מימי החנוכה תוכלו לראות את מספר הנרות המתאים ולהדליק על ידי נגיעה בנר, וכמובן אפשר ללחוץ על הברכה ולשמוע אותה עם מנגינה. הברכה מופיעה עם ניקוד, כך שלא תתבלבלו ותלמדו לברך בצורה נכונה.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ל-iOS.

Chanukah - Menorah

גם משתמשי האנדרואיד יכולים להדליק חנוכה ישירות מהסמארטפון שלהם. האפליקציה מציגה עבורנו את התאריך שבו עלינו להדליק את הנר הראשון, ואת הברכה המלאה בעברית ובאנגלית. האפליקציה מכילה אנימציות של נרות בוערים וניתן לשמוע את הברכות. יתר על כן, ביכולתנו למקם את החנוכיה הדולקת ישירות על מסך הבית שלנו.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם לאנדרואיד.

Match 8 Hanukkah Game

במשחק יש לגרור את הנרות הממוספרים בכך שייווצר הסכום 8. צריך לבצע זאת במהירות, לפני שהזמן אוזל, אל תשכחו ללחוץ על המטבעות כשאתם תראו אותם. המשחק יוכל לשפר עבורכם את החשיבה ואת יכולת הזריזות. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ל-iOS ולאנדרואיד.

 

אז זה מה שנותר לנו זה לאחל לכולכם חג חנוכה שמח וטכנולוגי!

תגובות