ירדו לכם העוקבים באינסטגרם? לא לדאוג אין בעיה. צילום: נועה ריינה

ירדו לכם העוקבים באינסטגרם? לא לדאוג אין בעיה

אחרי שאינסטגרם הודיע שקיימים ברשת החברתית מעל 300 מיליון משתמשים החליטה למחוק משתמשים לא פעילים וכולנו הרגשנו את זה בירידת עוקבים במשתמש שלנו.

התחברתם היום לאינסטגרם וגיליתם שירדו לכם מלא עוקבים? אז לא, אין שום בעיה באינסטגרם. מלפני כמה ימים הגיע לכולנו ההודעה שאינסטגרם הולכת למחוק משתמשים לא פעילים או מתחזים ומהלך כזה יכול לגרום לירידת עוקבים במשתמשים שלנו.

הסיבה לכך היא שאינסטגרם גודלת בקצב הרבה יותר מהיר מהמתחרים לה פייסבוק וטוויטר וידוע שהרבה מהמשתמשים הינם מזוייפים ככה שאינסטגרם החליטה לצאת במלחמה נגד הספאם. היום המחיקה יצאה לפועל ומשתמשים חוו ירידה כבדה בעוקבים שלהם של לפעמים מאות עוקבים ולפעמים יכול להגיע גם לכמה אלפים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בקרוב העוקבים שלכם עומדים לרדת...
בקרוב העוקבים שלכם עומדים לרדת... © צילום מסך
מדריך
רוצים עוד עוקבים לאינסטגרם? הדרך להשגתם
משה אבוטבול
אתם מכורים לאינסטגרם אבל לא הרבה עוקבים אחריכם? הנה מדריך שישדרג לכם את חשבון האינסטגרם בכמה עוקבים חדשים. אז מה מותר ומה אסור לעשות באינסטוש? המדריך המלא!

עוד דבר חדש שאינסטגרם הכניסה לשירותים שלה הוא לזהות האם המשתמש של המפורסמים הוא אמיתי כמו שעשו לראשונה בטוויטר ולאחר מכן גם עשו בפייסבוק. ברגע שתכנסו למשתמש של אדם מפורסם יופיע לכם עיגול עם וי כחול שמסמן לכם שהחשבון הוא החשבון האמיתי של האדם המפורסם, במקרה ולא מופיע כנראה שמדובר באדם מתחזה לו.

כרגע אנחנו יכולים לראות את האימות על ידי הוי הכחול רק אצל מפורסמיים בינלאומיים שגם בינהם הדוגמנית הישראלית בר רפאלי, לכוכבים המקומיים שלנו יקח עוד טיפת זמן להשיג את הוי הכחול.

חוץ מלהילחם מהזיופים אינסטגרם גם רוצה לשפר את חווית הצילומים שלכם, ולאחר שנתיים שאותם הפילטרים נשארו החליטה להוסיף עוד חמישה פילטרים שלא היו בעבר והם: Slumber, Aden, Ludwig, Crema וPerpetua. גם הדרך שבה בחירת הפילטרים השתנה ועכשיו אנחנו נראה את זה בתור מרובע קטן שיראה איך התמונה תראה עם הפילטר (עם טשטוש) ואות גדולה. עכשיו גם תוכלו לבחור איזה פילטרים אתם רוצים שיהיה ואיזה לא בManage Filters.

כן, זה המשתמש האמיתי של בר רפאלי
כן, זה המשתמש האמיתי של בר רפאלי © צילום מסך

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

תגובות