לא רק בגלקסי: איך מגדירים שיר כרינגטון לאייפון? מדריך.

לא רק בגלקסי: איך מגדירים שיר כרינגטון לאייפון? מדריך

מישהו מתקשר אליכם. אתם לא רוצים לשמוע את השיר "Uptown Funk"? נמאס לכם מהרינגטון הרגיל של אפל - הנה הסבר לאיך משנים! מדריך

לא פעם הרגישו בעלי האייפון מאוכזבים מכך שלא ידעו להגדיר את השיר האהוב עליהם כרינגטון לאייפון בכל פעם שמישהו מצלצל אליהם לעומת בעלי הגלקסי אשר עשו זאת בלחיצת כפתור פשוטה. מסובך? לא עוד. המדריך המלא להגדרת שיר כרינגטון לאייפון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשלב הראשון עלינו לבחור את השיר אותו אנו רוצים להגדיר כרינגטון. יש לכם אחד? מעולה, אפשר להמשיך!

ניכנס אל תכנת הiTunes. בפינה הימנית למעלה נוכל לראות את המילה "מוזיקה", נלחץ עליה ותפתח לנו רשימה. ברשימה זו נבחר במילה "צלילים":

כעת נגרור את הקובץ מהתיקייה שבה נמצא השיר היישר אל רשימת הצלילים שלנו. לאחר מכן, נחבר את האייפון למחשב ונלחץ בפינה השמאלית למעלה על הכפתור עליו רשום "iPhone":

לאחר לחיצה על כפתור זה, ייפתח לפנינו מסך ובו נלחץ למעלה על המילה "צלילים", לאחר שנכנסו לכרטיסיית הצלילים, נסמן וי על "סנכרן צלילים" ואז נבחר ב"כל הצלילים" ובכך יישמרו לנו בהמשך כל הצלילים אשר גררנו לרשימה. אם נרצה רק חלק מהרשימה שהורדנו, נלחץ על האפשרות של "צלילים שנבחרו" ונברור את הצלילים הרצויים. לבסוף נלחץ בפינה השמאלית למטה על "החל".

זהו, הקבצים כבר ברשימת הצלילים שלכם. אבל איך ניגשים אליהם? הכנסו ל"הגדרות"> "צלילים"> "צלצול". ברשימת הצלצולים תוכלו לראות את השירים אותם הורדתם בנוסף לצלילים המובנים באייפון. כעת לחצו על שם השיר אותו תרצו להגדיר כרינגטון ותהנו.

תגובות