אפליקציות שישדרגו לכם את החופש הגדול. צילום מסך מיוטיוב

אפליקציות שישדרגו לכם את החופש הגדול

החופש הגדול כבר כאן וצריך אפליקציות שיעזרו לנו לעבור אותו בשלום. אז הבאנו לכם כמה אפליקציות שבהחלט ישדרגו לכם אותו. רוצים לראות?

GOTit

בחופש הגדול יש המון זמן פנוי ואין כל כך מה לעשות חוץ מלצאת לשופינג. GOTit היא רשת חברתית אשר בדומה לאינסטגרם משתפת תמונות לכל העוקבים שלך. רק יש טוויסט קטן, היא עוסקת בקניית מוצרים ושיתוף של המוצרים שקניתם. אתם יכולים לקנות מוצר בחנות כלשהי ולשתף לחברים שלכם, בנוסף תוכלו לעקוב אחרי צרכנים עם תחומי עניין משותפים. עם זאת היא מאפשרת קנייה של אותם מוצרים, והכל בתוך האפליקציה. שווה, לא?

 

HopOn

כשמגיע החופש מתחילים לעשות ספורט וגם לנוע ממקום למקום, בשביל זה יש את HopOn אפליקציה לכל מנויי תל אופן ובכלל - לנוסעי תחבורה ציבורית. האפליקציה מאפשרת שימוש בתחבורה ציבורית בכל תחנה ללא עמידה בתור ושימוש בעמדה של התחנה. בנוסף, מי שקונה כרטיס אוטובוס דרך האפליקציה, זוכה ב30% הנחה למנוי יומי (ימי חול) להשכרת אופניים מחברת תל אופן.

 

WOOOF

עוד רשת חברתית עם טוויסט קטן. WOOOF היא רשת חברתית, גם היא בסגנון אינסטגרם, המיועדת לבעלי כלבים. באפליקציה המון אפשרויות לבצע פעולות שונות, ביניהם: יצירת פרופיל אישי לכלב, שיתוף תמונות של הכלב, קביעת מפגשים בין כלבים הרשומים לאפליקציה בקרבת מקום, ניהול מסלולים שהכלב שלכם עושה ושיתוף של המסלולים עם החברים שלכם. סופסוף גם לכלב שלכם יש רשת חברתית.

 

HappySale

אפליקציה למכירה וקנייה של מוצרים מכל הסוגים יד שנייה. אבל! לא סתם אפליקציה. HappySale מראה לך רק מודעות מהסביבה שלך, בכדי להפחית מודעות לא רלוונטיות. האפליקציה נוחה לשימוש ומאפשרת פתיחת קבוצות סביב נושא, תחביב או קהילה אשר משותף לכולם.

 

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

תגובות