רוצים להיות בהופעה של פול מקרטני? Gear VR. יחצ

רוצים להיות בהופעה של פול מקרטני? Gear VR

התלהבתם ממש? אז כן, אנחנו יכולים להציע לכם להיות בהופעה של פול מקרטני. האומנם לא תוכלו לגעת בו או ללכת שם, אבל למשקפי המציאות הבאים יש הצעה מעניינת לא פחות

Gear VR, משקפי המציאות שמראות לנו באמת שהעתיד הרחוק קרוב מתמיד. באמצעות התקן מיוחד שנראה בסגנון משקפיים וחיבור מיוחד לגלקסי S6 (וגם אדג') אתם תכלו להינות משלל מציאויות שונות, משחקים מעניינים וסרטים כמציאות שלמה. הצלחנו לסקרן אתכם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משקפי המציאות הללו מסוגלים להראות לכם עולם יותר מגניב והרבה יותר שווה מה שאתם נמצאים בו עכשיו. רוצים לבשל מקצועי? רוצים להיות מתחת למים ואתם מפחדים מדגים? הנה התשובה הנהדרת בשבילכם. אפשר להיכנס לעולמות שונים ולהינות מהחוויה שכל אחת נותנת לכם בצורה הכי טובה שאפשר. לדוגמה, יש שיר מתוך הופעה של פול מקרטני. לא הייתם רוצים להיות במרחק נגיעה ממנו באמצע הופעה?

 

אחד הדברים שהמשקפיים מציעים אלו הם המשחקים השונים במכשיר. מדובר על טמפל ראן טיפוסי, מדובר על משחקי יריות שמשתמשים במשטח מגע שיש מימין למשקפיים, בעיקר דברים מאוד קלילים וראשוניים, להראות שיש משהו. אנחנו מצפים שלעניין המשחקים תהיה התפתחות גדולה יותר ממה שיש עכשיו, אבל היי, בואו נשאיר את העתיד לעתיד.

מעבר למשחקים מאוד התחלתיים שכאלו, יש המון קטעים מגניבים להתנסויות שכל מה שאתם צריכים לעשות, זה להסתכל מסביב ולהתפעל מהדברים השונים. מדובר על התרחשויות שלא כל-כך הגיוני שתנסו, בין אם זה הופעה של פול מקרטני ועד שהייה ממושכת במים.

 

את האמת, אנחנו יצאנו עם המשקפיים לרחוב. זה גרר המון תגובות מצד האנשים: יש אנשים שחשבו שאנחנו סייברים מעולם אחר (כמובן, בצחוק) ויש אנשים שהתפעלו כל-כך שהם היו חייבים לשמוע מאיתנו הסבר על מה אנחנו מדברים. העולם שלנו כיום הוא לא רגיל לדברים האלו וזה מין הדברים שאנחנו מאוד מחכים להם ומאוד נהנים איתם. השאלה הגדולה היא מתי נשמע על מוצרים דומים וחזקים לא פחות.

אז מה חשבתי על המוצר?

בסופו של דבר, מדובר על משקפיים מאוד מגניבים, גורמים לנו להתמכר אליהם במהירות רבה. מחפשים איך עוד לחטט בתוך המשקפיים האלו ולטעמי, זה פשוט מעולה. כשקיבלתי את זה לראשונה זה גרר שלל תגובות, כך שמדובר על משהו שהחברה שלנו כל-כך מחכה לו.

במהלך ההתנסות בין היתר חשבתי על שתי בעיות שעלולות לצוץ עם שימוש המשקפיים האלו: הראשונה היא כמובן בעיית העיניים - האם זה פוגע במספר שלנו בעיניים בצורה כזאת או אחרת? והשנייה היא יותר על תופעות הלוואי שיש בעקבות שימוש המשקפיים - תחושת הסחרחורת המגעילה שיש אחר כך ותחושת איבוד המשקל שאי אפשר להתעלם מהן. אני חושב שמדובר על משקפיים שהתנסות כללית ועם שימוש מאוד מבוקר, אפשר מאוד להינות. לדעתי צריך להיזהר שלא להשקע בזה יותר מדי - כי אפשר בקלות. 

© יחצ

פיצ'ר ממש מגניב שאני מאוד אהבתי, זה בעצם לחיצה ממושכת במקש החזור וזה מוביל אתכם למסך שבו אפשר להפעיל את המצלמה של המכשיר - ולראות את מה שקורה מסביבכם. זה נותן תחשובה של סרט לעולם בו אנחנו חייבים, זה נראה ממש אדיר וזה גם ממש משעשע לראות תגובה של אנשים זרים כשאתם לובשים את המשקפיים עליכם. אתם חייבים לנסות!

תגובות