יאמי: 6 מאכלים מהסרטים שכולנו מתים לטעום. צילום: צילום מסך מיוטיוב

יאמי: 6 מאכלים מהסרטים שכולנו מתים לטעום

במסכים שלנו מופיע לא מעט אוכל, שאת חלקו הגדול היינו מתים לטעום. בחרנו לכם 6 מאכלים שכולנו היינו רוצים לאכול מהם

1. דונאטס - משפחת סימפסון

דונאטס, האחות האמריקאית והמגניבה של סופגניה. הדונאטס לוקחת חלק ענק בתרבות האמריקאית, וכמובן שגם בחייו של הומר סימפסון. הדונאטס מוזכרת כמעט בכל פרק של הסימפסונס. 

 

© צילום מסך מיוטיוב

2. קציצת סרטן - בובספוג

זה המבורגר? זאת קציצה שעשויה מסרטנים? ומהו המתכון הסודי? אף אחד לא יודע. אנחנו כן יודעים שזה טעים בטירוף והמאכל הכי אהוב על תושבי ביקיני בוטום. המאכל כל כך פופולרי שהמתכון שלו הוא הסוד הכי שמור באוקיינוס! 

© צילום מסך מיוטיוב

3. מסטיק שכולל ארוחה שלמה - צ'ארלי בממלכת השוקולד

יש המון דברים מגרים בסרט, מסוכריה שאף פעם לא נגמרת ועד ארמון שוקולד ענקי. אבל הדבר הכי מעורר תיאבון בסרט זה לא דווקא השוקולד, אלא מסטיק שכולל ארוחה שלמה: מתחיל במרק עגבניות, ממשיך לרוסטביף עם תפוחי אדמה אפוים בחמאה ונגמר בפאי אוכמניות וגלידה. זה רעיון ממש מגניב חוץ מתופעת הלוואי הקטנה בסוף, שהופכים לאוכמנית.

© צילום מסך מיוטיוב

4. בירצפת - הארי פוטר

זה קצת כמו בירה, קצת כמו שוקו, אבל אף פעם לא באמת יצא לנו לטעום את המשקה. יש המון מתכונים ביתיים באינטרנט להכנת בירצפת אך שום דבר לא באמת משתווה לללגום בירצפת מקורית הישר מהוגוורטס. עובדה נחמדה: מייקל גמבון, השחקן שמגלם את אלבוס דמבלדור החל מהסרט השלישי, אמר פעם שהדבר הראשון שיעשה כשיגיע לפארק השעשועים "עולם הקוסמים של הארי פוטר", זה להזמין שמונה כוסות של בירצפת.

© צילום מסך מיוטיוב

5. לזניה - גארפילד

חתול ששונא ימי שני, ציני ובעל אובססיה קלה ללזניה. בכיף היינו מאמצים את גארפילד אבל אם לא נסתפק בלזניה.

© צילום מסך מיוטיוב

6. המכונית של ונלופי - ראלף ההורס

אם עדיין לא ראיתם את הסרט המתוק הזה, רוצו לראות! הוא באמת סרט מתוק. חצי מהסרט מתחרש בשוגר ראש, משחק ארקייד שהוא שילוב של מריו קארט וקנדילנד לאחר שראלף הגיע לשם בטעות כי ניסה לזכות במדלית זהב. באחת הסצינות המפורסמות בסרט ראלף וונלופי מתנגבים כדי ליצור מכונית מירוץ בשביל ונלופי. סצינה מתוקה (תרתי משמע) ועוגת מכונית מהירה ומתוקה מאוד.

© צילום מסך מיוטיוב

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תגובות