הכירו את "ילקוט חכם": פיתרון דיגיטלי לספרי בית הספר. idigital.co.il

הכירו את "ילקוט חכם": פיתרון דיגיטלי לספרי בית הספר

אנחנו מתחילים את הלימודים והתיק והלוקר שלנו מתמלאים בהמון מחברות וספרים. מה תעשו אם נגיד לכם שיש דרך אחרת להשתמש בספרים? דרך טובה יותר ו... טכנולוגית יותר?

אז הנה פתרון מעניין שיעזור לכם בדיוק עבור הדברים האלו. אתם צריכים להתחיל שיעור מתמטיקה, נכון נשמע מבאס? במקום להוציא ספר ומחברת, הם מציעים לכם להוציא אייפד ומחברת. עדיין לא מבינים מה אנחנו מנסים להציג?
 
עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
 
יש המון ספרים שצריך לסחוב. קבלו גרסה דיגיטלית מבית iDigital שאוספת את כל הספרים שאתם צריכים. ובנוסף לא תחפשו אחר כל ספר בחנויות, אלא תצטרכו לקנות פשוט חבילה של ספרים לפי הכיתה שלכם. אם אתם חושבים שזה מספיק, הם לא רק מציעים לכם את הספרים המדוברים, אלא גם מציעים רשת חברתית בין תלמידי הכיתה. רוצים לקבל שיעורי בית מהמורה? רוצים לדעת מתי השיעור הבא? אתם יכולים למצוא שם הכל.
 
חוץ מזה, אתם יכולים להינות מהודעות בין תלמידים ומצוות המורים. שכחתם מה יש לכם בשעה הבאה? באפליקציות הזאת יש גם סדר מוחלט בארגון היום שלכם. בנוסף לכך, אפשר להינות מקבוצות לימוד שאפשר לפתוח שם.
© idigital.co.il

מה חשבתי על זה?

צריך לעשות המון סדר בדברים. אני אישית מאוד אוהב את האפליקציה הזאת, כי היא עשתה לי סדר בכל מיני דברים שקשורים לבית הספר. הייתי צריך לרשום לעצמי שיעורי בית? לא צריך יומן יותר!
 
הבעיה היחידה שהיתה לי היא שאין פורמט בו אפשר גם לקרוא מהספר וגם לכתוב במחברת את מה שהמורה אומר. אפשר להינות מחיסכון מדהים של ספרים, אך המחברות נשארות איתנו גם עד סוף י"ב. זה משהו שהיה חסר לי.
 
ברגע שיש נוחות בכיתה, ברגע שאין לחץ לשכוח ספר וברגע ששום דבר לא יכול להיקרע (או להיאכל על ידי הכלב), בית הספר יוכל להיות הרבה יותר מאורגן. אולי באמת הגיע הזמן שנעבור לשיעורים בשימושים טכנולוגיים יותר. ובשורה התחתונה - האם שווה להשיג את החבילה הזאת? אני יכול להגיד בלב שלם: כן!
תגובות