סוף סוף: כל הפרטים על דפדפן האינטרנט החדש "peanut". יחצ

סוף סוף: כל הפרטים על דפדפן האינטרנט החדש "peanut"

דפדפן חדש בשם פינאט יוצא לאור ומביא איתו דברים חדשניים שכולנו חיכינו להם. בין היתר גם כתיבת תגובות לכל דף אינטרנט דרך חשבון הפייסבוק. אז מה אפשר למצוא בפינאט?

הכירו את פינאט. פינאט (כן, כמו בוטנים) זה דפדפן שיצא לאור לא מזמן ובו אפשר למצוא דברים חדשניים שחלקנו לא חשבנו עליהם, וחלקנו חיכינו להם בקוצר רוח. בינתיים התוכנה בנויה אך ורק לבעלי מכשיר בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, אך מכשירי אפל ככל הנראה יקבלו תמיכה לאפליקציה לקראת סוף השנה (דצמבר) וכנ''ל לגבי המחשבים (ווינדוס).

בשורה טובה נוספת היא שהיישום לא צפוי לעלות כסף כלל ואינו כולל פרסומות. התוכנה צפויה גם להגיע בעתיד לשוק הבינלאומי. פרט חשוב נוסף הוא שהיישום תומך בעברית ברובו. על מנת להיות חלק מהדבר הזה שנקרא פינאט יש צורך רק במשתמש פייסבוק. כל מה שעלינו לעשות זה להוריד את היישום, להתחבר מתוך היישום לחשבון הפייסבוק שלך וזהו - אתה בפנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד התפקידים שעיקריים של פינאט הוא לשתף דפי אינטרנט. קרה לכם שרציתם לשתף חבר בעמוד כלשהו שראיתם באינטרנט ולא הצלחתם להעביר אליו קישור כי אתם פשוט לא יודעים איך או שהסתבכתם בניסיון לעשות זאת?, peanut כאן בשביל להקל עליכם.

PEANUT הינו דפדפן חדשני המאפשר לכל גולש לתייג חברים, לדרג ולכתוב תגובות בכל עמוד ברחבי הרשת והופכת את השיח והחוויה לנוחים וחברתיים. הגלישה בדפדפן מייצרת שכבה נוספת המתלבשת על גבי האינטרנט המסורתי ללא תלות בבעלי האתר.

© יחצ


השימוש באפליקציה החדשה פשוט ונוח, ההרשמה מתבצעת דרך הפייסבוק, ולאחר הרישום ואישור לקיחת החברים מהפייסבוק (לטובת תיוג), הגולשים נחשפים למקום בו ניתן לראות תגובות של גולשים אחרים וגם להגיב בעצמם. בנוסף PEANUT מאפשרת תיוג חברים מהפייסבוק, שיתוף התגובה בפייסבוק, הצגת כמות הבוטנים (לייקים) שקיבלה כל תגובה בפינאט, קבלת התראות על תגובות של גולשים מובילים וצפייה בדירוג של אותו העמוד על ידי גולשים אחרים.

מתוך שיחה עם אחד היזמים התבהרו מספר שאלות בנושא הפייסבוק, כלומר אתה יכול להגיב בכל מקום ברשת ומהלך זה יתועד באפליקציה ושם גם תוכל לשתף תגובות וכתבות שאתה מעוניין לחלוק עם חבריך בפייסבוק.
דוגמה למה שהאפליקציה עושה: במידה ואתה מעוניין לשתף דף שמצאת בגוגל כמו עמוד של אופניים חשמליים, תוכל לשתף עם חבריך מבלי להסתבך, אלא באמצעות תיוג פשוט בלבד. ובנוסף תוכלו לפתח דיון על האופניים (על הצבע וכו'...)
להורדה לאנדרואיד לחצו כאן 

תגובות