לקראת החג: 3 אפליקציות שאתם חייבים להוריד לראש השנה. יוטיוב

לקראת החג: 3 אפליקציות שאתם חייבים להוריד לראש השנה

ראש השנה מגיע וכמו כל חג, יש אפליקציות שפשוט חייבים להוריד. אספנו לכם 3 אפליקציות שאיתן ראש השנה הופך ליותר פשוט, נוח, והכי חשוב - כייפי

סופסוף ראש השנה הגיע. 3 ימי חופש שבהם יש הרבה זמן חופשי להינות מהאפליקציות של החג. מתוך כל האפליקציות בחרנו לכם 3 אפליקציות שבכנות - כל אחד צריך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. GiftHead

מתחם שרונים, קניון בהוד השרון משיק אפליקציה מיוחדת ביחד עם אתר GIFTHEAD המאפשרת קנייה של מתנות בהתאם לפרטים של מקבל המתנה. מה זה אומר? מורידים את האפליקציה מחנות האפליקציות, מגדירים מחיר מקסימום, וכמה מאפיינים בולטים של הדודה או הסבתא שמקבלות את המתנה ומקבלים רשימה של כל המוצרים שהכי מתאימים לאדם מחנויות מתחם שרונים בתקציב שלכם. האפליקציה גם כוללת גם מבצע שווה: בכל קניית מתנה דרך האפליקצייה במתחם שרונים, מקבלים כוס קפה מתנה. גאוני, לא?

© יחצ

2. Timed message

אם אתה גר בישראל ויש לך קרובים בארה"ב ואתה מעוניין לשלוח להם איחולים וברכות לראש השנה, יש ביניכם הפרשי שעות וקשה לכם לתזמן את ההודעה. האפליקציה הזו מאפשרת לתזמן אוטומטית שליחת הודעת sms, הודעה קולית וסרטון וידאו לנמען ע"י תזמון מועד שליחת ההודעה (הקפצה לשליחה אוטומטית של ההודעה ב  Xדקות או ימים, עד חודש, בהתאם למועד הרצוי).

© יחצ

3. מה כשר

כבר סגרת חופשה משפחתית בארץ ישראל היפה או באחד מהיעדים בחו"ל? מתקשים למצוא מסעדות כשרות בסביבתכם? אפליקציית "מה כשר", שהושקה בישראל לפני כשנה, הושקה לאחרונה ב- 30 מדינות נוספות בעולם, ביניהן ארה"ב, תאילנד, מדינות רבות באירופה, קפריסין שנחשבת ליעד טיולים פופולארי בחגים ואף במדינות ערב, מאפשרת חיפוש של בתי עסק כשרים בארץ ובחו"ל, הנמצאים בקרבת מקום. מאגר העסקים הכשרים באפליקציה כולל מסעדות, בתי מלון, סופרמרקטים, מעדניות, קצביות, חנויות לפירות וירקות ועוד.

© יחצ
תגובות