בעקבות המצב במדינה: 3 אפליקציות מצילות חיים. צילום מסך מיוטיוב

בעקבות המצב במדינה: 3 אפליקציות מצילות חיים

לאור המצב הביטחוני בתקופה האחרונה, אנחנו מציעים לכם 3 אפליקציות מעולות היכולות להציל חיים כאשר אנשים בסביבתכם בסכנה

אנחנו נמצאים בעיצומם של ימים לא פשוטים בהם הרבה מאוד מחבלים פוגעים בעוברי אורח ברחוב. בעקבות המצב הלא רגוע, החלטנו להציע לכם כמה אפליקציות שתמיד כדאי שתהיינה אצלכם בנייד, למקרה ותתקלו במראות לא כל כך פשוטים ובשביל שתוכלו אפילו להציל חיים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"דולפין"

אפליקציה זו מאפשרת להזעיק עזרה כאשר אתם במצב של סכנה, על ידי לחיצה על הכפתור באפליקציה "הזעק עזרה". כשתלחצו על הכפתור, האפליקציה תשלח לכל מי שגם לו יש את האפליקציה והוא בסביבתכם (עד מרחק מסוים) הודעה עם מיקום מדויק וקישור ל-Waze כדי לנווט אותם לעזור לכם. בעת הורדת האפליקציה עליכם להירשם והפרטים שלכם יישארו אנונימיים. האפליקציה זמינה כעת רק למשתמשי אנדרואיד. תוכלו להוריד אותה בחינם בלחיצה כאן.

מדריך מד"א להצלת חיים

אפליקציה זו מאפשרת לכם ללמוד מה לעשות אם מישהו מבני משפחתכם או מחברכם צריך עזרה בעקבות אירוע שמתרחש כמו התקף אלרגיה, דימום ועוד הרבה מאוד דברים שיכולים לעזור לאנשים והציל חיים. אם המצב נראה חמור מאוד עליכם ללחוץ על הלחצן "חירום" ואז תבחרו במה שיש לאותו אדם והאפליקציה תשאל אתכם כמה שאלות שבסופן תגיד לכם מה לעשות והיא תשלח אמבולנס. האפליקציה זמינה גם למשתמשי אייפון וגם למשתמשי אנדרואיד.

© צילום מסך מיוטיוב

מוסקיטר

לאחר הורדת אפליקצייה זו הינכם צריכים להירשם ולהכניס את מספר הטלפון שלכם, אחרי זה לבחור מחלה אחת או יותר, רק אם יש לכם מחלה כלשהי, ולאחר מכן לבחור כמה אנשי קשר מועדפים שאפשר לשלוח להם הודעה במיידית שאתם בצרה. אחרי ההרשמה, אתם יכולים לתרגל הזעקת עזרה על ידי הכפתור האמצעי למטה באפליקציה. שם צריך לבחור איזו עזרה אתם צריכים: משטרה, הצלה, כיבוי אש או מצב רפואי. אחרי תרגול העזרה, הכפתור עליו לחצנו יהפוך להזעקת הצלת אמת. האפליקציה שולחת הודעה לכל מי שיש את האפליקציה ברדיוס של קילומטר, וכאשר מישהו מסביבכם צריך עזרה, הוא שולח לכם הודעה שבה יש לכם כפתור אדום בהקשר למה שהוא לחץ עליו (כיבוי אש, משטרה וכו') ואתם יכולים להתקשר אליהם באותו רגע. האפליקציה זמינה כעת רק בישראל ולמשתמשי אייפון ואנדרואיד.

 
תגובות