לא רוצים יותר פלסטיק: מגן מסך מתקדם במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

לא רוצים יותר פלסטיק: מגן מסך מתקדם במיוחד

בדרך כלל, המכשירים החכמים מתהדרים בעיצוב מרהיב שמוסתר, בסופו של דבר, בעזרת המגנים השונים. מגן מסך נוזלי מתקדם במיוחד יציע לכם לשמור על המכשיר ועל העיצוב

לא משנה כמה אנחנו נשמור על המכשיר החכם שלנו, תמיד הוא כל הזמן יפול, ישרט וישבר. בשביל להימנע ממצבים כאלו, אנחנו שמים מגנים גדולים, גמישים, חזקים ובעצם, כל דבר שיכול להגן על החפץ שאנחנו הכי משתמשים בו. האם יש אפשרות אחרת?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כאמור, המגנים שומרים על המכשיר, אבל הם בדרך כלל נותנים עיצוב חדש למכשיר. אם אנחנו רוצים מכשיר בעיצוב המקורי, עלינו למצוא פתרון אחר. לכן, תנו לנו להכיר לכם את המוצר "crystalusion".

 

בשביל להשתמש במוצר אתם תמרחו את הנוזל על המכשיר ובכך לתת לו שכבת הגנה שעדיין שומרת על עיצובו היחודי. ערכת ה-crystalusion כוללת מגבון לח המכיל נוסחה ייחודית של זכוכית נוזלית מועשרת עשויה מקריסטלים. בעת מריחת המגבון על המסך וחלקי המכשיר האחרים של הסמארטפון, הטאבלט, המצלמה או המחשב הנייד נוצרת שכבת הגנה דקיקה.

השימוש ב-crystalusion נוח ושומר על המראה העיצובי של המכשיר, ניתן לעשות בו שימוש על כל סוגי המכשירים ולא נדרש להחליף את הציפוי כל שישה חודשים עד שנה. באמצעות שכבת הקריסטלים אפשר לטשטש במידה מסוימת שריטות קיימות במכשיר. מחיר: 99 ש"ח. זמין ברשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק.

מה חשבתי על המוצר?

קודם כל, וואו. המחיר כל-כך אטרקטיבי. במחיר של 100 שקלים לקבל הגנה לכל-כך הרבה זמן, זה נשמע חלום. אחרי שחזרנו למציאות וגילינו שזה נכון, אפשר למצוא גם את החסרונות. כשמורחים את הנוזל על המכשיר צריך לחכות 12 שעות עד שימוש במכשיר, כך שלא תוכלו להשתמש במכשיר במידה ויש שיחה חשובה.

בואו נדבר על ההגנה שהמוצר מציע. בזכות הנוזל, המכשיר מצליח לעמוד מול שריטות, נפילות לא צפויות והתנגשויות שונות. המכשיר הרבה יותר חזק, וזה חייב להיאמר לזכות המוצר. חשוב לציין שאם באמת מנסים, אפשר לפגוע במכשיר בלי הרבה קושי, אבל לא לזה מכוונים.

תגובות