LG השיקה בישראל את המכשיר החכם החדש - LG V10. יחצ

LG השיקה בישראל את המכשיר החכם החדש - LG V10

הבוקר (ג') השיקה חברת LG את המכשיר החדש V10. אז אחרי ששמענו את כל הפרטים, מה כולל המכשיר החדש של החברה קוריאנית?

LG ישראל השיקה הבוקר (יום ג') את הסמארטפון LG V10. מדובר על המכשיר הראשון שמשיקה LG מסדרת V אותו חשפה החברה באירוע השקה בניו-יורק. אז, מה הוא המפרט של המכשיר החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למכשיר יש מסך 5.7" QUAD HD, ובראשו מסך משני שעובד באופן עצמאי בגודל 2.1 אינץ". חשוב לציין כי יש למכשיר 2  שכבות זכוכית. ה-V10 מצויד בסוללה נשלפת בעלת קיבולת 3,000mAh ועם זיכרון RAM 4GB וזיכרון פנימי של 32GB או 64GB מובנה עם אפשרות להרחבת זיכרון עד 2TB. המכשיר מגיע עם מטען שיצליח להטעין 50 אחוז מהמכשיר בחצי שעה בלבד!

© יחצ

עיצוב המכשיר נעשה בדייקנות רבה. החברה השתמשה בפלדת אל חלד ברמה גבוהה עם סיליקון עמיד מאחורה שמונע שריטות ולכלוכים לא רצויים. המכשיר כולל זהב אמיתי - 20 קראט! בחברה הדגישו כי המכשיר עמד בתקן עמידות מחמר של הצבא האמריקאי (MIL-STD-810) והבדיקות נערכו על ידי צד שלישי. 

המכשיר מצויד בשלוש מצלמות: שתי מצלמות קדמיות של 5 מגה פיקסל כל אחת, לראשונה זווית צילום של 80 מעלות והשנייה לצילום רחב יותר של 120 מעלות - לצילום סלפי פנורמי וגם מצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם אפשרות לצילום וידאו ידני. המכשיר מצויד גם בחיישן טביעת אצבע, המאפשר פתיחה ונעילה של המכשיר. החיישן יעבוד גם עם טכנולוגית ה-Android Pay על מנת לרכוש מוצרים בדרך קלה.

רגע לפני שמסיימים עם המבצע והמחיר, חשוב לציין לטובה כמה מצבים מיוחדים שיש במכשיר. SnapEditor יקנה לך אפשרות לצלם מלא סרטונים של שלוש שניות עד דקה ובעצם הוא מחבר את כל הסרטונים לסרטון אחד מלא. בנוסף, AutoEditor יחתוך לכם את הסרטון הארוך ל-15 שניות שתוכלו להעלות לאינסטגרם!

© יחצ

בנוסף, LG נותנת לכם אפשרות שיתוף מהיר. זאת אומרת שאם אתם רוצים לפרסם את התמונה ישר ברשת חברתית, אתם לא חייבים להיכנס לאפליקציה ולשלוח, אלא דרך צילום התמונה. לבסוף, יש גם את ה-Multi View, משמע מצב שבו כל המצלמות פועלות בו זמנית והקובץ שיוצא נשמר כקובץ אחד.

LG הודיעה על מבצע השקה שיימשך שעתיים בלבד ביום ראשון הקרוב בין 18:00 ל-20:00 בערב. רוכשים את המכשיר? תקבלו בנוסף כרטיס זיכרון 200GB בשווי כ-1,000 שקל. בחלק מנקודות המכירה יינתנו סוללה ומטען נוספים לכל מי שירכוש את המכשירים ובכמה מקומות מכשיר של 64GB יימכר במחיר של 32GB.

© יחצ

המכשיר ישווק בישראל החל מיום ראשון הקרוב. המחיר המוצר לצרכן יקבע על-ידי המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק ויחל מ-3,380 שקלים לגרסת 32GB ו-3,630 שקל לגרסת 64GB הוא ישווק בארץ בגוונים שחור ולבן.

תגיות
תגובות