תומכים בצרפת? פייסבוק נותנת לכם להראות את זה. צילום מסך מטוויטר

תומכים בצרפת? פייסבוק נותנת לכם להראות את זה

אמש התרחשה מתקפת הטרור הקשה ביותר בפריז. נרצחו כ-150 בני אדם ועוד כ-200 נפצעו בשישה מוקדי טרור. פייסבוק עכשיו נותנת לכם אפשרות להראות תמיכה בפריז

אמש התרחשו בפריז כשישה פיגועי טרור סמוכים זה לזה עם מעל מאה הרוגים, גבולות המדינה נסגרו והעולם הזדעזע. דאע"ש לקחו אחריות למקרה ואף הוסיפו איומים. פייסבוק החליטה לא להישאר בצד ונותנת אפשרות לתמוך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כל מי שרק רוצה יכול להוסיף לתמונת הפרופיל שלו את צבעי הדגל של צרפת בשביל להראות תמיכה והזדהות עם המתרחש בפריז. הפעם לא מדובר בתוספת של תוכנה צד שלישי אלא על ממש אפשרות שפייסבוק מאפשרת, זאת אומרת שלא תצטרכו לאשר גישות לאיזו תוכנה שאתם לא בטוחים על אמינותה.

רוצים להוסיף ולתמוך בפריז? כל מה שעליכם לעשות זה לחפש חבר ששינה את תמונת הפרופיל שלו ופשוט ללחוץ על כפתור "Try It" שיהיה כתוב שם. אתם תוכלו לשנות את גודל התוספת ולערוך את זה כרצונכם ופשוט לאשר. 

האם נראה את פייסבוק מתנגדת לטרור שבישראל ויוצרת תוספת לתמונת הפרופיל עבור תמיכה באזרחים הישראלים? כרגע התשובה היא לא ברורה, אך אנחנו נשמח אם יהיה שינוי חיובי.

© פייסבוק

לא רק זה, אלא גם פייסבוק הוסיפה פיצ'ר שתעזור למשפחה ולחברים שלכם. בתוסף מיוחד תוכלו לספר לכל החברים אם אתם נמצאים באיזור ואם אתם צריכים עזרה. הפיצ'ר יעזור לבדוק מה קורה אתכם ויאפשר לכם לקרוא לעזרה או לחברים שלכם לדאוג לכם.

© פייסבוק

מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות